משפחת עראמי לבית המשפט: "יש מידע שחשוב שהציבור כולו ידע"

משפחתו של נתנאל רועי עראמי ז"ל, בן ה-26, שנהרג במהלך עבודתו כשצנח אל מותו מהקומה ה-11, עתרה לביהמ"ש בדרישה להתיר לפרזסום את פרטי החקירה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ארגון חוננו)

משפחתו של נתנאל רועי עראמי ז"ל, בן ה-26, שנהרג במהלך עבודתו כשצנח אל מותו מהקומה ה-11 ועל פי המשטרה יש חשד כי הוא נרצח על רקע לאומני, הגיעה לבית המשפט השלום בפתח תקווה כשהם לבושים בחולצות לבנות עם תמונת בנם וסביבה כתמי דם.

לפני כחודשיים וחצי צנח נתנאל אל מותו, בעת שעבד בעבודות סנפלינג בבניין בפתח תקווה. בני משפחתו טענו מיד כי מדובר ברצח על רקע לאומני וסברו כי נתנאל נפגע בידי פועל ערבי שחתך את הכבל, אולם צו איסור פרסום גורף הוטל על הפרשה ובהמשך הותרו לפרסום רק חלק מהפרטים.

בני המשפחה הגיעו להשתתף בדיון בבקשתם להתיר לפרסום את פרטי החקירה אודות רציחת בנם ככל הנראה על ידי פועלים ערבים שעבדו עימו באתר הבנייה.

בני המשפחה כינסו מסיבת עיתונאים אליה הגיעו לבושים בחולצות עם תמונתו של נתנאל הי"ד, והכיתוב "הדם של נתנאל הוא הדם של כולנו". מ

רים ערמי, אמו של נתנאל: "אנחנו מרגישים כי מתייחסים אלינו כאזרחים סוג ב' בגלל שאנחנו יהודים. אנחנו מקווים שבעקבות הבקשה שלנו לבית המשפט יהיה ניתן לחשוף את המידע שאנחנו יודעים, ושחשוב שגם הציבור ידע".

האם סיפרה כי בנו של המנוח עדיין מסרב לעכל את שאירע. "הוא לא מרפא מזה. קשה לו". האם הוסיפה: "אני מתפללת שיהיה לי כוחות. פתאום אנחנו צריכים לחיות מטובות של אנשים. סותמים לנו את הפיות ואני חושבת שמה שאנחנו יודעים הציבור צריך לדעת".

האב עוזיאל מירר בבכי ואמר: "ככל שהזמן נמשך הכאב הולך וגדל. הדברים העלומים וצו איסור הפרסום יוצרים מחול שדים. אנחנו מבקשים מבורא עולם שיעזור למשטרה להגיע לחקר האמת".

לפני כחודשיים וחצי צנח אל מותו נתנאל רואי עראמי הי"ד, בעת שעבד בבניין בפתח תקווה בעבודות סנפלינג. בני משפחתו טענו מיד כי מדובר ברצח על רקע לאומני וסברו כי נתנאל נפגע בידי פועל ערבי שחתך את הכבל, אולם צו איסור פרסום גורף הוטל על הפרשה. בהמשך הותר לפרסום האירוע, אך פרטי החקירה עדיין אסורים לפרסום.

"אנחנו פונים לבית המשפט לאחר שלפני כחודש פנינו בבקשה לבית המשפט לקבל מידע על פרטי החקירה והשתלשלות האירועים במקרה הרצח", אמר עו"ד ניזרי מארגון חוננו. "בית המשפט חייב את המשטרה לעדכן את המשפחה על פי החוק והמשטרה באמת ביצעה את העדכון, ולכן אנחנו נמצאים פה היום. יש מידע שחשוב שהציבור כולו ידע. את המידע הזה אנחנו לא יכולים למסור אבל הגענו לבית המשפט בבקשה שייתן לציבור את הזכות לדעת את הפרטים של האירוע והנסיבות של האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר