הותר לפרסום: רצח נתנאל עראמי - פיגוע

לאחר מאבק קשה וממושך של משפחת עראמי, הותר לפרסום כי אכן רצח בן המשפחה - נתנאל, היה פיגוע. ככל הנראה מפגע חתך את חבל הסנפלינג עליו עבד נתנאל עראמי (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתנאל עראמי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

המוות בסנפלינג היה פיגוע על רקע לאומני: בית משפט השלום בפתח תקווה התיר לפרסום הבוקר (רביעי) כי למשפחת עראמי נמסרה הודעה שנתנאל ז"ל נרצח בפיגוע על רקע לאומני בזמן שעבד בסנפלינג בבניין בפתח תקווה.

עוד התיר בית המשפט לפרסם כי השב"כ עצר שלושה ערבים בחשד שהיו מעורבים ברצח נתנאל עראמי אך שוחררו לאחר חקירה מאחר שלא נמצאה הצדקה משפטית להמשך מעצרם.

השב"כ והמשטרה ממשיכים בחקירת הרצח. פרסום הדברים הגיע לאחר בקשת המשפחה מבית המשפט באמצעות עמותת 'חננו'.

מרים עראמי, אמו של נתנאל ז"ל הגיבה הבוקר לפרסום ואמרה: "חשוב לנו שיפרסמו את הדברים שכולם ידעו את האמת וידעו שנתנאל יצא לעבודה ולא חזר, אלא נרצח על היותו יהודי".

"כל סתימת הפיות ונסיונות הטיוח לא יצליחו. אנחנו בעז"ה נתנו הבטחה לנתנאל לפני שבועיים כשהיינו אצלו בבית העלמין ביום ההולדת שלו, שאנחנו לא ננוח ולא נשקוט עד שימצאו הרוצחים".

האמא אמרה בכאב וזעמה על כך שאף גורם ממשלתי לא הגיע לנחם, גם לא טלפונית, למרות שבנה נרצח בפיגוע: "אנחנו כועסים על זה שאף גורם ממשלתי כמו נשיא המדינה וראש הממשלה לא הגיעו לנחם אותנו ואפילו לא ניחמו אותנו בטלפון. את אבו חדר כולם ניחמו, כנראה בשבילם הוא יותר חשוב מהדם של הבן שלי".

עוד בנושא

אמו של נתנאל רואי עראמי: "בני נרצח בגלל היותו יהודי"

"פיגוע הסנפלינג": עשרות מפגינים בבת ים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר