האימה בתל אביב

צפו בוידאו: המחבל נמלט מהאוטובוס ודוקר אנשים

יותר מעשרים בני אדם נפצעו בדרגות שונות בפיגוע דקירה בלב תל אביב. מצלמת אבטחה תיעדה את הבהלה שאחזה באנשים שנמלטו לכל עבר מאימת המפגע תוך שהם מחפשים מקומות מסתור. גם המחבל, חמזה מוחמד חסן מתרוך, בן 22, נראה נמלט מהזירה כשתוך כדי המנוסה ממשיך לדקור אנשים. צפו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(באדיבות ערוץ 10)

יותר מעשרים בני אדם נפצעו בדרגות שונות הבוקר (רביעי) בפיגוע דקירה בלב תל אביב, שהחל באוטובוס קו 40 של בחרת דן והמשיך ברחוב, עד שהמחבל נורה בידי שוטרי יחידת נחשון ונעצר.

מצלמת אבטחה של אחד מבתי העסק באזור הפיגוע תיעדה את הבהלה שאחזה באנשים,שנמלטו לכל עבר מאימת המפגע תוך שהם מחפשים מקומות מסתור.

בסרטון, שפורסם בחדשות ערוץ 10, נראה גם המחבל כשהוא נמלט מהאוטובוס ובמהלך הבריחה דוקר אישה נוספת.

בשעות הצהריים הותר לפרסום כי מבצע הפיגוע הוא המחבל חמזה מוחמד חסן מתרוך, בן 22, תושב מחנה הפליטים טול כרם. משירות הביטחון הכללי נמסר כי מתרוך לא נעצר או נחקר בעבר על ידי גורמי הביטחון.

בחקירתו הראשונית בבית החולים על ידי חוקרי השב"כ עולה כי המחבל יצא הבוקר מטול כרם לישראל כשוהה בלתי חוקי וביצע את הדקירה בסכין שקנה קודם לכן בטול כרם.

המחבל חמזה מוחמד חסן מתרוך

המחבל סיפר בחקירתו כי ביצע את הפיגוע על רקע מבצע 'צוק איתן', האירועים בהר הבית וצפייה בתכנים אסלאמיים קיצוניים בהם שודרו התבטאויות בשבח "ההגעה לגן עדן". לדבריו, בחר לממש זאת על ידי ביצוע פיגוע.

הדוקר כאמור הועבר לבית חולים לטיפול ולהמשך חקירת משטרה ושירות הביטחון הכללי.

החובשים והפראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת הפיגוע סמוך לבית מעריב ברחוב מנחם בגין בתל אביב, העניקו טיפול רפואי ל-21 נפגעים בדרגות פציעה שונות מתוכם 4 במצב קשה ו-3 במצב בינוני שנפגעו מדקירות, 2 במצב קל שסבלו מחבלות קלות ו-12 נפגעי חרדה.

הצוותים פינו את הפצועים לבתי החולים איכילוב שלושה פצועים במצב קשה, אחד בינוני ושניים נוספים במצב קל.

לבית החולים "שיבא" בתל השומר פונה פצוע אחד במצב קשה, שניים במצב בינוני ושבעה נפגעי חרדה. חמישה נפגעי חרדה טופלו בזירה ולא פונו לבתי החולים.

נהג האוטובוס ניסה להיאבק במחבל וריסס לעברו גז פלפל תוך שהוא פותח את דלתות האוטובוס כדי לאפשר לנוסעים להימלט. אחד הנוסעים, תלמיד תיכון, השליך לעבר המחבל תיק, ניפץ חלון סמוך וברח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר