שמאל קיצוני? שטייניץ וגמליאל בכנסים של "קול אחד"

בליכוד תקפו את קמפיין תנועת V15 וטענו כי הוא ממומן ע"י עמותות שמאל קיצוניות. אלא ששני חברים בכירים בליכוד, יובל שטייניץ וגילה גמליאל, נאמו בכנסים של אותן העמותות (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שטייניץ (צילום: מארק ישראל סלם)

במפלגת "הליכוד" האשימו היום (ראשון) את קמפיין V15 כי הוא ממומן על ידי עמותות שמאל קיצוניות, כמו "קול אחד" ו"מול"ד". אלא ששני חברים בכירים במפלגה - השר יובל שטייניץ וסגנית השר גילה גמליאל, נאמו בכנסים של אותן העמותות.

שטייניץ נאם בכנס של "קול אחד" במרץ 2014 וגמליאל נאמה בכנס של הארגון בנובמר אשתקד.

כאמור, בליכוד האשימו את אותן עמותות וטענו: "פרשת עמותות השמאל 2015 מתבצעת תוך הסתייעות בארגוני שמאל קיצוני דוגמת 'קול אחד' ומול"ד הנתמכים במיליונים המוזרמים מאירופה, מארה"ב ומ'הקרן החדשה לישראל', כל זאת תוך מעורבות גורמים בינלאומיים שמעוניינים להפיל את ראש הממשלה נתניהו וכל האמצעים כשרים לשם כך".

בליכוד קשרו את הקמפיין עם "המחנה הציוני" ואמרו כי יש הוכחות חותכות המראות על זיקה ישירה בין המחנה הציוני לקמפיין V15.

ב-V15 לעגו לטענות הליכוד והגיבו: "הזוג נתניהו והליכוד צברו כל כך הרבה בקבוקים ממוחזרים עד כדי שהם משוכנעים שהם יוציאו מהם שדים דמיוניים. פעילי V15 ימשיכו לכבוש את הצמתים והרחוב, והם ימשיכו למחזר ולדמיין".

מלשכתו של שטייניץ נמסר בתגובה כי אין בנאומו בכנס של הארגון משום תמיכה בעמדותיו: "העובדה שהשר מופיע בפני משלחות של עמותות שונות, אין פירושה שלעמותות אלו יש זכות להפר את החוק. השר שטייניץ נאם בעבר גם בכנסים של התנועה הקיבוצית, ומשלחת של תנועת השמאל היהודית האמריקנית ג'יי-סטריט. אין בכך שום עידוד או היתר לתנועות אלו להזרים כספים ולהתערב במערכת הבחירות בניגוד לחוק".

עוד נמסר מלשכתו של שטייניץ: "כנבחר ציבור, השר ימשיך למלא את חובתו להפגש עם משלחות של ארגונים יהודיים מהתפוצות, כולל כאלו שאינן מזוהות פוליטית עם הליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר