המרצה שאסר לכתוב בס"ד על הלוח: "זו פרובוקציה"

ד"ר עדו נבו, המרצה שאסור לכתוב את המילים "בס"ד" על לוח במהלך בחינה במכללת ספיר, טוען כי מדובר בפרובוקציה: "אני לא מבין את הביקורת, לוח הבחינה מייצג גם אותי" (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הוראת המרצה לצד מכללת ספיר (צילום: צפריר אביוב - ynet, חנוך דאום)

ד"ר עדו נבו, המרצה שאסר לכתוב את המילים "בסיעתא דשמיא" על לוח במהלך בחינה במכללת ספיר, התייחס הערב (חמישי) לסערה שחולל וטען בראיון לחדשות 2 אונליין כי מדובר ב"ניסיון פרובוקציה שהצליח".

לדבריו: "אין לי בעיה אם מישהו יכתוב בס"ד על המחברת האישית שלו. אבל הלוח מייצג אותי - וזה לא חלק מהוראות הבחינה". המרצה טען עוד כי פנה לאחרונה למחלקת הבחינות וביקש לוודא שסביבת הבחינה לא מכילה הערות שאינן נוגעות לבחינה עצמה.

"בבחינה אחרת ניסתה אחת הבוחנות לעשות פרובוקציה וכתבה בס"ד בפינה. נכנסתי לכיתה וביקשתי ממנה להסיר את זה מכוון שזה לא חלק מההוראות אותן כתבתי. ההוראות הן הוראות שאותן אני כותב, והן מגיעות גם ללוח הבחינה שמייצג גם אותי. מה שאני לא כותב לא צריך להיות כתוב שם".

"אני לא מבין את הביקורת כי מעולם זה לא התעורר", אמר המרצה "אין לי רצון לעשות שום כפייה חילונית. לא אמרתי לאף אחד לא לכתוב בס"ד על המחברת שלו. יש סטודנטים שכותבים בס"ד במחברת וזה לא מפריע לאף אחד ולא פוגע בהם בשום צורה".

המקרה נחשף בעמוד הפייסבוק של חנוך דאום, שכתב: "בחור שניגש כעת לבחינה במכללת ספיר צילם את מה שנכתב על המעטפה. יפה שבישראל יש מקומות שאשכרה אוסרים בהם לכתוב בס"ד, כאילו מדובר באיזו קללה או נגע".

במכללת ספיר התייחסו לביקורת ברשת כנגד המרצה ואמרו כי: "זו אינה מדיניות המכללה אלא יוזמה פרטית של המרצה. הנושא ייבדק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר