ניב אסרף: "מעדיף להיות הכי שנוא במדינה מאשר שאבי יישב עליי שבעה"

החשוד בביום החטיפה כינס מסיבת עיתונאים וטען כי לא תכנן לביים חטיפה אלא להיעלם עקב איומים שקיבל לא זכו ליחס ראוי על ידי המשטרה: "מעדיף להיות הכי שנוא במדינה מאשר שאבא שלי יישב עליי שבעה" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ניב אסרף (צילום: פלאש 90. וידאו: רועי עידן - ynet)

ניב אסרף, החשוד בביום חטיפה יחד עם חברו באיזור קריית ארבע, כינס הצהריים (שני) מסיבת עיתונאים והתייחס לחשדות נגדו. לדבריו, הוא לא תיכנן חטיפה אלא "רצה להיעלם" לאחר שקיבל שיחת טלפון מאיימת.

"אני מצטער על כל מה שקרה. אם הייתי רואה את הסדר גודל שזה יהיה לא הייתי עושה את זה, זה היה מתוך לחץ" אמר אסרף במסיבת העיתונאים בפתח ביתו.

לדבריו: "לא תכננתי. אם הייתה יודע שאם זה היה מתפרש כחטיפה לא הייתי עושה את זה, אף אחד לא אמר לי מה קורה בחוץ, הייתי מנותק. אין שום גרסה של ביום חטיפה. אני לא יודע כמה שעות הייתי שם. אני יודע שהייתי בתוך שיח והעדפתי לקפוא מקור מאשר שאותו גורם יגיע אליי".

עו"ד מוטי יוסף המייצג את אסרף טען כי המשטרה ניסתה להפוך אותו לסוכן סמוי לאחר שהתלונן על איומים. אסרף עצמו סיפר על האיומים ואמר כי: "המשטרה יודעת. פחדתי אפילו לצאת לחצר". לדבריו: "אני מקווה שיסלחו לי, זו החלטה של כל חייל שיצא לחפש אותי אם לסלוח או לא. המטרה שלי הייתה שהמשטרה תעזור לי, תעשה אחד פלוס אחד לבדוק לאן הוא נעלם. אני מעדיף להיות הכי שנוא במדינה מאשר שאבא שלי יישב עליי שבעה".

מוקדם יותר היום שוחררו אסרף וחברו בהוראת בית משפט השלום בירושלים. השופט קבע כי השניים יפקידו 3,000 שקלים במזומן כל אחד ויחתמו על ערבות כספית בגובה 10,000 שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר