טרגדיה בחג

מטייל בן 40 נפל מגובה 50 מטר ב"נחל אוג" - ונהרג

גבר כבן 40 נפל לפני זמן קצר מגובה של 50 מטרים בוואדי בנחל אוג הסמוך לים המלח, יחידת החילוץ מגילות ויחידת 669 של צה"ל הוזעקו למקום וניסו לחלצו, אך לאחר זמן רופא קבע את מותו. וכעת פועלים כוחות החילוץ לחלץ את גופתו. מוקדם יותר הוזעקו הכוחות לחילוץ 2 נשים שנפלו ב"וואדי קלט" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החילוץ מנחל אוג (צילום: גבי ברשישת, יחל״צ מגילות משטרת מחוז ש״י)

אסונות בטיולי החג: נקבע מותו של גבר כבן 40, שנפל בוואדי בנחל אוג, הסמוך לים המלח. יחידת החילוץ מגילות בסיוע יחידת 669 מחלצים את גופתו.

המטייל, נפל לפני זמן קצר (שלישי), מגובה של כ-50 מטרים, ונפצע באורח קשה, כוחות החילוץ, של יחידת החילוץ מגילות של משטרת מחוז ש"י, הוזעקו לזירה וניסו לחלצו. למקום הוזעקה גם יחידת 669 של צה"ל.

אולם, למרבה הצער, לאחר זמן קצר, קבע רופא של יחידת 669 את מותו, וכוחות החילוץ פועלים לחלץ את גופתו מהזירה.

החילוץ מנחל אוג (צילום: דוברות מד"א)
החילוץ מנחל אוג (צילום: דוברות מד"א)

במקביל, יחידת החילוץ מגילות הוזעקה לוואדי קלט, בכדי לחלץ מטיילת חולת סוכרת הזקוקה לפינוי, ככל הנראה בעקבות נפילת סוכר. מסוק נוסף הוקפץ לסיוע בחילוץ.

קודם לכן, חילצו אנשי היחידה, אשה בת 51, ששברה את רגלה בוואדי קלט, היא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים.

יחידת החילוץ גולן הוזעקה לנחל זוויתן, לאחר שמטיילת נפלה ונחבלה ברגלה, היא חולצה ופונתה לבית החולים. במקרה נוסף, הוזעקו אנשי היחידה לנחל יהודיה, בכדי לחלץ מטייל כבן 70 שאיבד את הכרתו.

צפו: החילוץ מנחל טור, כפי שתועד במצלמת הגו-פרו (צילום: יחידת החילוץ מגילות)

בשעות הלילה, חילצו אנשי יחידת החילוץ מגילות, חמישה מטיילים שנתקעו בנחל טור, סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר כשהם בריאים ושלמים. מצלמת גו-פרו של אחד המתנדבים תיעדה את תהליך החילוץ.

בשיחה ל-ynet אמר ניתאי רייש מיחידת החילוץ: "הנחל נמצא ליד מצוקי דרגות והמסלול כולל גלישת סנפלינג בארבעה מפלים גבוהים, השלושה הראשונים בגובה של כ-60 מטר והאחרון בגובה של כ-80 מטר. המטיילים נכנסו למסלול בשעה שלוש בצהריים ונתקעו לפני המפל האחרון בגלל בעיית בטיחות בחבל".

זו לא הייתה המשימה היחידה של יחידת החילוץ בלילה האחרון. משימות חילוץ נוספות היו של חיילים מנחל צאלים, ושל צעיר חרדי מוואדי קלט.

החילוץ מהזוויתן (צילום: יחידת החילוץ גולן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר