מחלל את ירושלים

ברקת מכתיב קו: סוכות בירושלים? רק לחילונים

בעוד שמספר החילונים המגיע לעיר בימי חול המועד בטל בשישים בהשוואה לציבור החרדי המציף אותה, למרות זאת השתלטו אנשיו של ברקת על התכנים והפכו את הסוכה למרכז לתרבות הלניסטית, עם מופעי להקות מעורבות. חברי הסיעות החרדיות תוקפים (תיירות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ברקת על רקע סמטאות העיר. (פלאש 90)

ביקורת קשה בקרב חברי הסיעות החרדיות בירושלים, שהופתעו לראות מן הפרסומים של הימים האחרונים כי הקו החדש של ראש העיר ניר ברקת, הצועד עם הפנים אל החילונים, תוך התעלמות מן הצבור הדתי והחרדי, זו נתנה את אותותיה גם על אירועי חול המועד סוכות בעיר.

בעוד שמספר החילונים המגיע לעיר בימי חול המועד בטל בשישים בהשוואה לציבור הדתי והחרדי המציף את העיר, למרות זאת השתלטו אנשיו של ברקת על התכנים והפכו את הסוכה למרכז לתרבות הלניסטית, עם מופעי להקות מעורבות שהמבקרים החרדיים לא יוכלו להתקרב אליהם.

העירייה אמנם מקיימת אירועים שכונתיים של הופעת תזמורות ושמחות בית השואבה, אך במוקדים הגדולים הטון החילוני, המבוסס על להקות תל אביביות מן השורה, הוא מוחלט. אפילו השם שניתן לאירועים אלו לקוח מבית מדרשו של ברקת: "אירועי סתיו ירושלמי, 2009".

העירייה הציבה במוקד האירועים של ירושלים בסוכות את צעדת ירושלים, שבה אמורים להשתתף השנה קרוב ל-15 אלף צועדים משתתפים, מארגונים נוצריים הבאים מכל רחבי העולם. בשל הצעדה והמצעד החגיגי שיתקיימו בסיומו תיסגר כמעט מחצית מירושלים לתנועה לאורך שעות ארוכות, וזאת דווקא בחול המועד סוכות בעת שמאות אלפי יהודים דתיים וחרדיים מציפים את העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר