הפיגוע בליל שבועות: מעצרו של המחבל הוארך בשמונה ימים

מעצרו של המחבל החשוד בביצוע פיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים בליל חג השבועות בו נפצעו שני בחורים, הוארך על ידי בית המשפט השלום בירושלים ב-8 ימים (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כוחות ביטחון בעיר העתיקה בירושלים, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מעצרו של המחבל החשוד בביצוע פיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים בליל חג השבועות, הוארך על ידי בית המשפט השלום בירושלים בשמונה ימים.

בפיגוע נפצעו שניים המשתייכים לחסידות ברסלב בעת שעשו את דרכם בשער שכם בעיר העתיקה. השניים, בן 18 שנדקר בגבו, שמצבו הוגדר קל ויציב וצעיר כבן 15, שמצבו הוגדר קל עד בינוני.

התקרית אירעה סמוך לשעה 02:30 בלילה, באיזור בו מורגשת תנועה ערה בשל אירועי ליל שבועות בעיר והמנהג לבקר בכותל המערבי במהלך החג.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הצעירים הותקפו על ידי מחבל פלסטיני כבן 19 שזינק עליהם מאחור, דקר אותם באמצעות סכין ונמלט מהמקום.

שוטרי מרחב דוד, מג"ב ויס"מ פתחו בסריקות מיד לאחר האירוע ואחראי מרכז בקרת מצלמות האבטחה של העיר העתיקה והסביבה רס"ר מהראן סרחאן, זיהה את החשוד במצלמות האבטחה באזור האירוע וכיוון אליו את הכוחות. המחבל נעצר לחקירה ובמסגרת חיפוש שנערך ליד ביתו נמצאה הסכין ששימשה אותו בדקירה.

במהלך שמונת הימים הקרובים בהם ישהה המחבל במעצר, יבדקו החוקרים האם פעל לבדו או שמא נשלח לבצע את הפיגוע על ידי גורמי טרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות