מחאת "עוצמה יהודית" נגד עודד קוטלר: ערימת חציר ליד הבית

פעילי ימין הגיעו לביתו של השחקן החילוני עודד קוטלר והניחו ערימת חציר במחאה על דבריו בהם הושוו מצביעי הימין לעדר בהמות. "משחק אותה אדם נאור בפועל הוא פרימיטיבי" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: יוסי דוידוב ואלי פרקש)

קבוצה של אנשי "עוצמה יהודית", בראשות הד"ר מיכאל בן ארי, עו"ד איתמר בן גביר ורכז השטח של התנועה יוסי דוידוב, החליטו למחות בצורה מקורית על "נאום הבהמות" של השחקן עודד קוטלר, שכינה את 30 המנדטים של מצביעי הליכוד "עדר של בהמות". השלושה הגיעו היום (שלישי) לביתו של קוטלר והניחו בפתח הבית ערימת חציר כאוכל ל"בהמות" ממצביעי הליכוד. במקום נרשמו חילופי דברים בין הפעילים לשכניו של קוטלר.

בן ארי אמר: "הגענו היום לחשוף את הצביעות וההתנשאות של קוטלר, גרבוז וחבריהם, שבטוחים שהם אדוני התרבות וכל השאר בהמות".

איתמר בן גביר אמר: "הגזען האמיתי הוא קוטלר. הגענו היום בשמו למבצע 'חלוקת חציר וקש בחינם'. הוא אמנם משחק אותה אדם נאור אך בפועל הוא אדם פרימיטיבי מאוד. נמשיך לחשוף את צביעות השמאל".

"נאום הבהמות" של עודד קוטלר (אסף מגל - ynet)

כזכור, שחקן התיאטרון עודד קוטלר כינה את מצביעי הליכוד "עדר של בהמות" ועורר סערת ענק. קוטלר אמר את הדברים ב"כינוס חירום" של אמנים ישראליים, בעיקר אלו הנמנים עם הצד השמאלי במפה הפוליטית, שנערך בתחילת השבוע.

"זה הרגע להרים ראש אל מול ההתבהמות השלטת ברחובותינו האמנותיים, במקרה שלנו, ולומר לגברת רגב: תרגיעי!" אמר השחקן עודד קוטלר בכנס. "תארי לך, גברת רגב, את עולמנו, עולמך, שוקט – ללא ספר, ללא מוזיקה, ללא פואמה. עולם שאין מפריע בו, אין מפריע ללאום לחגוג 30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות מלחכות קש וגבב".

דבריו של קוטלר זכו לתשואות רמות מצד הקהל, כאשר רק שניים מתוכם מחו על דבריו. כאמור, דבריו עוררו סערה ושרת התרבות, מירי רגב, לא נותרה חייבת.

רגב מסרה בתגובה: "הכינוי לשלושים המנדטים של הליכוד שהם 'בהמות מלחכות עשב' הוא כינוי החושף את הפנים המכוערות והמתנשאות של הדובר, עודד קוטלר וחלק מהנוכחים שמחאו לו כפיים. האמירה של קוטלר בעיניי מבטאת חושך תרבותי". ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את הדברים: "הדברים שנאמרו על ציבור גדול ויקר בישראל הם מקוממים וראויים לכל גינוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר