לשטוף ידיים? לא רק במים וסבון

בהלת השפעת הביאה לזינוק במכירות תכשירי חיטוי הידיים. אז איך בוחרים בג´ל החיטוי הטוב ביותר? המדריך המלא למתגונן

שפרה כהן | כיכר השבת |
(פלאש 90)

אפילו על שפעת מקסיקו אפשר להתבונן בצורה חיובית. עבור יצרני הג'ל לחיטוי ידיים, השפעת הזו היא בשורה של ממש. בחברת "סנו" המכירות הכפילו את עצמן במאה אחוז בחודשיים האחרונים. בסופר פארם עלו מכירות הג'ל במאתיים אחוז וגם אצל "ד"ר פישר" המצב לא רע - המכירות עלו פי ארבע.

הג'ל לחיטוי ידיים אכן יעיל. לא רק עבור מפעלי הייצור אלא גם בשבילנו. הוא מסוגל להרוג 99% מהחיידקים והוירוסים שנדבקים אלינו בכל מקום אפשרי- ידיות הדלת, עגלות הסופר מרקט, עמודי האוטובוס, כפתורי המעלית ובעצם, כל מקום שאנו (ולא רק אנו) מניחים בו את ידינו.

איך בוחרים בג'ל הטוב ביותר?

- בדרך כלל רשום על תווית האריזה כמות האלכוהול שבתכשיר. די ב60%- 70% של אלכוהול לחיטוי מעולה. לשאר הרכיבים הנמצאים בתכשיר מטרות נוספות - לשמור על עור הידיים כנגד התייבשות ולהשביח את ריח המוצר. רכיבים אלו גורמים מפתים אותנו להשתמש במוצר פעמים רבות יותר מה שגורם מצד אחד לעליית יעילות השימוש ומצד שני- לגידול המכירות שלו.

האם יש הבדל בין ג'ל לסבון ידיים פשוט?

הג'ל, כזכור, מטרתו אינה לנקות את הידיים אלא לחטא אותן. סבון רגיל יצליח להורג רק כמחצית מן החיידקים אך הג'ל יצליח להרוג כמעט את כולם.

לסיום חשוב לציין כי על פי הוראות משרד הבריאות על בתי הספר לדאוג לג'ל חיטוי במתקני הסבון שבכיורי השירותים. אין צורך להוסיף על בקבוק השתייה שאתם שולחים עם הילד לבית ספר גם בקבוקון של ג'ל. ודאו רק שההוראה אכן מקוימת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר