טרור יהודי

הרוג שני מהרצח בכפר דומא; חמאס קורא להתקוממות בגדה

סעד דוואבשה, אביו של הפעוט שנרצח בפיגוע בכפר דומא, מת השבת מפצעיו. בחמאס קראו לפתוח במערכה כוללת נגד ישראל בעקבות הרצח: "לא נותרה בידי עמנו בגדה המערבית ברירה" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הלוויתו של סעד דוואבשה (צילום: פלאש 90)

סעד דוואבשה (31), אב הפעוט עלי, מת מפצעיו בשעות הלילה המאוחרות של יום שישי, ונקבר במהלך השבת. בכך, עולה מספר ההרוגים מהפיגוע בכפר דומא ל-2. בבית החולים שיבא עדיין מאושפזים במצב קשה הבן אחמד (4) שבסוף השבוע חל שיפור במצבו והאם ריאהם (27) שעדיין קיימת סכנה לחייה.

ד"ר מרינה רובינשטיין מ"שיבא" עדכנה בסוף השבוע לגבי הסיפור במצבו של הבן אחמד ואמרה כי הוא "הגיע אלינו במצב מאוד קשה אחרי שנשרף בבית עם משפחתו. במהלך האשפוז אצלנו במחלקה המצב שלו הולך ומשתפר. מאתמול ניתקנו אותו ממכשיר הנשמה. הוא כרגע נושם לבד ומדבר, הוא אכל אתמול ארטיקים".

(צילום: פלאש 90)

"הוא עבר גם לפני יומיים ניתוח ראשון מסדרה ארוכה של ניתוחים. כרגע רק התחילו לנקות את האזורים של הכוויה ובהמשך הוא יצטרך לעבור בחלק גדול של הגוף השתלות עור ואנחנו מקווים שהמהלך שלו יהיה בדיוק כמו שהיה בשבוע האחרון ושנצליח".

זמן קצר לאחר הלווית אב המשפחה סעד, הפגינו עשרות פלסטינים ויידו אבנים לעבר כוחות צה"ל סמוך לכפר דומא. חלק מהמפגינים הזועמים הבעירו קוצים. הצבא עשה שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

נאסר, אחיו של סעד שמת השבת מפצעיו, אמר לכלי התקשורת כי "מדינת ישראל צריכה לעצור את המתנחלים שביצעו את הרצח ולהעמיד אותם לדין. פנינו לשלום, אבל מה שקרה מזכיר ימים אפלים בהיסטוריה, מזכיר את מעשי הנאצים".

הלוויתו של סעד דוואבשה (צילום: פלאש 90)

בארגון הטרור חמאס הגיבו לרצח ואמרו כי: "מותו של סעד דוואבשה מדגיש את גודל הפשע שביצעו הציונים נגד המשפחה. ההתנגדות בגדה הפכה לזכות, לחובה ולדרך להגן על עצמנו. הדבר היחיד שמרתיע את המתנחלים הוא היוזמה ההתקפית נגדם ולא ההמתנה עד שהם יגיעו לכפרים ולבתים שלנו".

"לא נותרה בידי עמנו בגדה המערבית שום ברירה חוץ מלהתחיל במערכה פתוחה וכוללת נגד ישראל מבלי לחכות להחלטה של אף אחד" אמרו בחמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר