אילת: נעצר מדריך טרקטורונים בלי רישיון מ-2002

משטרת אילת עצרה בסוף השבוע מדריך בחברת טרקטורונים, שרישיונו נשלל ב-2002, והוא השתמש ברישיון של אדם אחר. בבדיקה התברר כי לחברה אין פוליסות ביטוח לכל הרכבים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

מדריך בחברת טרקטורונים, נעצר על ידי משטרת התנועה לאחר שביצע עבירות תנועה והזדהה בפרטים לא שלו, הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

במהלך פעילות של יחידת זרוע מבצעית של אגף התנועה במרחב אילת בסוף השבוע, הבחין מפקד היחידה, רפ"ק שלום רם, במדריך המוביל טרקטורון מטיילים ללא קסדה, לוחית זיהוי וקשת התהפכות. לדרישת רישיונות הציג המדריך רישיון נהיגה של אדם אחר והזדהה בשמו של בעל הרישיון.

חשדו של רפ"ק שלום התעורר ואילו המדריך סירב לענות על שאלות נוספות לצורך זיהויו. לאחר פרק זמן, ותוך תשאול עיקש של הקצין, הודה החשוד כי התחזה לאחר.

בבדיקה מעמיקה עלה כי רישיונו של המדריך פקע בשנת 2002 והוא אף חשוד בנהיגה בתקופת פסילה ביודעין. לדבריו מצא את הרישיון לפני מספר חודשים ומאז הזדהה בו מספר פעמים.

כמו כן, בדיקה מול בעליו של הרישיון העלתה כי התארח בפסח האחרון באטרקציית הטרקטורונים ושם מסר את רישיונו לצורך צילום לפני הנהיגה אך זה לא הוחזר לו. עוד מסר כי בברור טלפוני שערך מול החברה אודות הרישיון, נמסר לו שזה לא ברשותם כלל.

בדיקה נוספת מול החברה שערך מפקד המשטרה, העלתה כי לחברה מספר טרקטורונים אך רק לאחד מהם קיימת פוליסת ביטוח. המדריך, הנהג, החשוד הועבר לחקירה וכנגדו נפתח תיק פלילי ותעבורתי.

בסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים ונשלח למעצר בית למשך חמישה ימים. בד בבד, נפתחה חקירה אף כנגד בעלי חברת הטרקטורונים בשל חשד להתנהלות לקויה המהווה סיכון לשלום הציבור, לקוחות העסק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר