ההסתה הפלסטינית

דוברו של אבו מאזן: המחבל מפסגת זאב "הוצא להורג"

ההסתה הפלסטינית ועידוד מעשי הטרור של המחבלים הערבים: דוברו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מאשים כי המחבל בן ה-15 מהפיגוע המזעזע בפזגת זאב "הוצא להורג" (חדשות, בארץ)

זירת הפיגוע בפסגת זאב (צילום משה לוי, קבוצת "מדברים תקשורת")

ההסתה הפלסטינית נגד ישראל ועידוד מעשי הטרור של המחבלים הערבים ממשיכה ומגיעה לשיא חדש כאשר דוברו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מאשים כי המחבל בן ה-15 מהפיגוע המזעזע בפזגת זאב "הוצא להורג", לא פחות.

נביל אבו רודיינה, דוברו של אבו מאזן, הוציא הודעת גינוי על חיסול המחבל חסן מונאסרה בן ה-15, שביצע את פיגוע הדקירה בפסגת זאב בו נפצע אנוש ילד בן 13 וכינה אותצה הוצא הלהורג תוך שהוא משווה זאת להריגת הילד הפלסטיני מחמוד א-דורה, שהייתה אחד הגורמים לאינתיפאדה השנייה.

"הוצאתו להורג של מנאסרה לעיני המצלמות דומה להריגתו של הילד הפלסטיני מוחמד א-דורה בימי האינתיפאדה השנייה", האשים דוברו של אבו מאזן בשיחה עם סוכנות הידיעות הפלסטינית "וופא".

אבו רודיינה הוסיף ואיים כי "אירועים כאלו יובילו לאובדן שליטה במצב הקיים" וקרא לממשלת ישראל לעצור את האנשים שירו בו.

גם ברשתות התקשורת הערביות הופכים את המחבלים ל"קורבנות", כאשר כל תמונה של מחבל או מחבלת מוצגת כ"הוצאה להורג" שלהם בידי השוטרים הישראלים.

כך למשל סרטון בו נראה המחבל אחמד מנאסרה בן ה-13 לאחר שנורה דקות ספורות לאחר פיגוע הדקירה שביצע עם בן דודו חסן מנאסרה בן ה-15 בפסגת זאב, זכה לשיתופים רבים ברשתות החברתיות.

בסרטון נראה אחמד שוכב על הרצפה, ירוי ומוקף באנשי ביטחון שלא מטפלים בו. הסרטון כמובן לא מציג את הדקירה שביצע, מה שלא מפריע לפלסטינים להפיצו עם האשטג "ילד פלסטיני הוצא להורג".

בנוסף, הופצה תמונתה של המחבלת בת ה-16 שביצעה את פיגוע הדקירה אתמול סמוך למטה הארצי בירושלים ונורתה בידי לוחם מג"ב אותו דקרה, כשהיא יושבת על הרצפה ומוקפת בעשרה שוטרים. הפלסטינים הציגו אותה כחלשה מול הישראלי החזק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר