חשוד בהסתה

"הקב"ה יקבע שריבלין יחלוף מהעולם"; חגי עמיר עוכב לחקירה בגלל פוסט בפייסבוק

חגי עמיר כתב בפייסבוק כי: "יגיע זמן שהקב"ה יקבע שריבלין יחד עם המדינה הציונית צריכים לחלוף מעולם כפי שסדום חלפה בשל הפשעים שהם ביצעו" - ונעצר לחקירה בחשד להסתה (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
חגי עמיר (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

חגי עמיר, אחיו של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, עוכב לחקירה בחשד להסתה נגד נשיא המדינה רובי ריבלין, זאת לאחר שפרסם בפייסבוק פוסט בגנותו של נשיא המדינה. עמיר נעצר בבית הוריו בהרצליה.

בפוסט שפרסם כתב עמיר: "ריבלין הוא פוליטיקאי חנפן. לא הוא קובע אם אחי ישתחרר או לא, רק הקב"ה קובע כפי שהוא קבע שרבין יתפגר למרות שריבלין וחבריו לא ממש הסכימו".

"הוא קבע שריבלין יהיה נשיא, ויגיע הזמן שהוא יקבע שריבלין יחד עם המדינה הציונית צריכים לחלוף מעולם כפי שסדום חלפה בשל הפשעים שהם ביצעו במסגרת החוק נגד בני עמם, והיום הזה כבר לא רחוק".

עורך דינו של עמיר, ארי שמאי, הגיב: "צר לי שהמשטרה מתכחשת למורשת הדמוקרטית של ראש ממשלתנו האהוב מנחם בגין ז"ל ועוצרת אדם על סמך הגיגים תאולוגיים שבינם לבין איום אין דבר וחצי דבר".

"אני חושב שאם המשטרה תביא אותו להארכת מעצר זה יהיה יום עצוב לדמוקרטיה הישראלית, מרמס של חופש הביטוי. כל מי שעוקב אחריו בפייסבוק יודע שהוא שינה את עמדותיו והיום הוא פעיל זכויות אדם ולבטח לא אלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר