משגיח הכשרות משחזר

הפצוע החרדי: "אם לא הייתי נותן למחבל אגרופים הייתי מת"

דניאל כהן, משגיח הכשרות שנפצע בפיגוע בראשון לציון, שיחזר את רגעי הדרמה: "הוא חתך אותי בראש ובצוואר והכניס את הסכין לתוך הבטן. אם לא הייתי מתנגד הייתי חס וחלילה מת" (חדשות, חרדים)

דניאל כהן מטופל בזירת הפיגוע (צילום: אלירן אביטל, תיעוד מבצעי מד"א)

משגיח הכשרות שנפצע אנושות בפיגוע הדקירה בראשל"צ משחזר: הנהלת בית החולים אסף הרופא בו מאושפז דניאל כהן, משגיח כשרות כבן 35 מבני ברק שנפצע בפיגוע הדקירה בראשון לציון לפני שלושה ימים, הודיעה הבוקר (חמישי) כי לאור השיפור הניכר במצבו הרפואי הוא הועבר ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה הכירורגית בבית החולים.

כהן, חרדי תושב בני ברק העובד כמשגיח כשרות בעיר ראשון לציון שחזר בשיחה עם ynet את רגעי האימה, כשהוא מדגיש את גודל הנס: "הוא חתך אותי בראש ובצוואר והכניס את הסכין לתוך הבטן. בבית החולים מאוחר יותר הסירו לי את הטחול וחלק מהכבד, אם לא הייתי מתנגד למחבל ומכניס לו אגרופים, או אם חס וחלילה היה נועץ את הסכין כמה סנטימטרים הצידה, לא הייתי נשאר בחיים".

כהן מספר כי הוא עמד לעלות לאוטובוס בדרכו הביתה לאחר שסיים את יום העבודה, אלא שאז הגיח המחבל, עימאד א-טרדה מהכפר "תפוח", והחל לחנוק ולדקור אותו. כהן מספר כי אישה שעברה במקום צעקה לעבר המחבל: "מה אתה עושה? למה את חונק אותו?" אך כשהבינה כי מדובר במפגע היא נמלטה מהמקום במהירות.

הפיגוע בראשון לציון (מצלמות אבטחה)

גם רעייתו של דניאל, לירז כהן, סיפרה ל-ynet על הרגעים בהם קיבלה את הבשורה על פציעתו האנושה של בעלה: "אישה שעזרה לו צלצלה אליי ואמרה לי שבעלי נדקר. חשבתי שהיא צוחקת עליי אבל שמעתי את הצעקות והקולות של האמבולנס והבנתי שהיא לא משקרת".

דניאל כהן מוסיף ומסביר: "אזרתי כוח ואמרתי לאחת הנשים שהיו שם את מספר הטלפון של אשתי. ביקשתי שתגיד לה שאני עומד למות".

דניאל ולירז מספרים כי בעת הפיגוע החזיק דניאל בשקית המכילה ספרי קודש שנעלמו, אולם עד כה הוא לא הצליח לאתר אותה. דניאל מספר כי מדובר בספרים חשובים במיוחד עבורו, אם מישהו יודע מה עלה בגורלם הוא ישמח אם יידעו אותו.

סבתו של דניאל השוהה לצידו יחד עם בני המשפחה בבית החולים אסף הרופא אמרה כי "היה לנו מזל גדול. יש ערבים ששונאים אותנו שנאת מוות אבל אנחנו נתמודד בגבורה ואנחנו לא נוותר, אנחנו מודים לאלוהים שזה הסתיים ככה ולא יותר גדול. יש השגחה עליונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר