הוצאת הפלג הצפוני מחוץ לחוק

ראאד סאלח מגיב: "ממשלת ישראל היא ארגון טרור"

מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ראאד סאלח הגיב להחלטה להוציא את ארגונו מחוץ לחוק ואמר: "ברוח, בדם נפדה את אל-אקצא". ועדת המעקב הערבית הכריזה על שביתה במגזר (ארץ)

סאלח בצהריים (צילום: עידו בקר - ynet)

המלחמה בטרור: ועדת המעקב העליונה של ערבי ישראל, כינסה בצהריים ישבה דחופה בנצרת, בעקבות החלטת הקבינט המדיני ביטחוני להוציא את הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית אל מחוץ לחוק.

ועדת המעקב הכריזה על שביתה כללית במגזר הערבי ביום חמישי, כולל במערכת החינוך, במקביל תתקיים ביום חמישי הפגנת מחאה באום אל פאחם.

מנהיג הפלג הצפוני השייח ראאד סאלח אמר בצאתו מהישיבה כי "ממשלת ישראל היא ארגון טרור וצריך להוציא אותה מחוץ לחוק, לא אותנו".

"ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה לקשר בין מה שקרה בפריז למה שקורה פה, ולהגיד שאנחנו קשורים לטרור. אמשיך לעמוד בראש התנועה ואני גאה זה. ההחלטה נקבעה בין קרי ונתניהו וקשורה אליה אישיות ערבית מוכרת. אנשי ימין עולים לאל-אקצא, ואנשינו נחותים ותתי-אדם?".

סאלח סיים את דבריו בנימה תוקפנית ושב על סיסמת ההסתה: "ברוח, בדם נפדה את אל-אקצא".

סגנו של סאלח השייח כאמל חטייב אמר: "ממשלת ישראל ניצלה את האירוע בפריז, אבל אנחנו חוזרים ואומרים שהתנועה האיסלאמית רואה בדאעש ארגון שפוגע באיסלאם ובמוסלמים".

בהודעה שפרסם סאלח הבוקר נאמר כי "התנועה האיסלאמית תישאר ותמשיך בדרכה עד שכל העקרונות שלמענם היא פועלת ינצחו, ובראשם ירושלים ומסגד אל-אקצא. כבוד הוא לי להישאר בתפקיד ראש התנועה האיסלאמית. אפעל בכל דרך, בין אם בזירה המקומית ובין אם בזירה הבינלאומית, על מנת למחוק את הכתם הנורא הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר