חומר מסיונרי הוגש לנשיא פרס

המיסיונרים בסיכום ביניים שאנשי ארגון יד לאחים הצליחו לשים את ידם עליו: "קיימנו 7,927 שיחות טלפון". גם שמעון פרס נפל בפח

יוני שרעבי | כיכר השבת |
מסיון בלב הארץ (יד לאחים)

אנשי המודיעין של יד לאחים הצליחו לאחרונה לשים את ידם על מזכר פנימי שבו מסכמים ראשי כת היהודים למען אותו האיש בפני תומכיהם את השלב הנוכחי בקמפיין פרסומי הרסני בו פתחו ברחבי הארץ. במרכז הקמפיין נפרשו ברחבי הארץ, לרבות על גבי אוטובוסים שלטים עם המסר הנואל "ישו = ישוע = ישועה", עם מספר טלפונים למעוניינים להרחיב את הידע אודות אותו האיש רח"ל.

"במהלך הקמפיין", כותבים המיסיונרים, "קיבלנו 1,220 שיחות נכנסות למשרדנו, רובן כתוצאה משלטי החוצות. חילקנו 9,700 פליירים של הבשורה. קיימנו 7,927 שיחות טלפון ומתוכם יצרנו קשר עם 3,397 איש. קיבלנו את הפרטים ליצירת קשר של 712 יהודים ישראלים שאמרו לנו שהם רוצים לדעת יותר על אותו האיש".

כזכור, לפני זמן מה, הצליחו אנשי יד לאחים לשים ידם על מזכר פנימי מיסיונרי בו נאמר כי "הקמפיינים אמורים להתחיל ב-2008 ולהמשיך עד 2013. קמפיינים אלו הם אולי הדבר החשוב ביותר שעשינו אי פעם למלאות את שליחותינו על מנת להביא לכך שהמשיחיות של אותו האיש תהיה עניין בלתי נמנע ליהודים".

"בישראל", נאמר באותו מזכר, "מתגוררים כיום 5.4 מיליון יהודים, יותר מבכל תקופה אחרת בהיסטוריה. אולם מתוך כל הישראלים, רק עשירית האחוז מאמינים באותו האיש. זהו המקום היחיד בעולם שבו - כשאנו עושים בישור ברחובות- איננו צריכים לתהות מיהו יהודי. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה רק לצאת ולדבר עם כל אחד שאנו פוגשים".

בשבועות האחרונים אכן שוב הוצפה הארץ בשלטי החוצות ההרסניים. כמו"כ עמדו מאות מיסיונרים בעשרות צמתים מרכזיים בצפון הארץ עם שלטי בד ענקיים בעלי מסרים מיסיונריים מובהקים, כשבחג הסוכות אחזו המיסיונרים בידיהם גם ארבעת המינים על מנת למשוך ולצוד ברשתם יהודים תמימים. בנוסף לכך, כוסו מאות אוטובוסים בכל רחבי הארץ בפרסומות ענק בעלות המסר המיסיונרי הנואל.בתגובה לכך שיגר אירגון "יד לאחים" צותות פעילים שנעו עם רכבים ורמקולים על גביהם שהסתובבו בחוצות הערים שנפגעו מהקמפיין והתריעו בעברית וברוסית בפני התושבים מפני הסכנה האיומה.

יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א, שיגר פניות דחופות אל הנהלות 'אגד' ו'דן' ואלו מצדן הזדרזו להודיע על הסרת השלטים. "על פי ההסכם בין אגד לחברת כנען", מסביר תומר לוי, נציג פניות הציבור של 'אגד' במכתבו, "חל איסור מוחלט לפרסם חומר מיסיונרי על גבי האוטובוסים ואנו עומדים על כך בתוקף, אלא שבמקרה זה לא בדקה כנראה חברת 'כנען' את התוכן הראוי". "צר לנו", כותב גם איתן פוקסמן, דובר חברת 'דן' "על המקרה האחרון שאינו על דעתנו וידיעתנו כלל. הפרסומות הבודדות הורדו והנושא טופל באופן יסודי ומיידי".

כאילו לא די בכל אלו, מדווחים המיסיונרים לאנשיהם בגאווה בלתי מוסתרת על הצלחת אחד מפעיליהם (ככל הנראה, במהלך אירוע פומבי) להגיע לנשיא המדינה, שמעון פרס, ולהגיש לו חומר הסברה מיסיונרי. המיסיונרים, כך נודע ליד לאחים, עושים שימוש בעובדה זו, כשהם מחלקים את חוברות ההטפה במוקדים הומי אדם, בהציעם לעוברים והשבים: "תרצה לקבל את החוברת שקיבל נשיא המדינה?". "זוהי עזות מצח חסרת גבולות", אומר הגרש"ב ליפשיץ. "להציע לנשיא המדינה חומר הטפה ואת 'הברית החדשה' בפומבי?! אין להם גבולות".

יו"ר יד לאחים אמר השבוע כי "השתיקה והאדישות של הציבור אינן מובנות כלל וכלל. לא יתכן שהציבור כולו יעבור לסדר היום שעה שהמיסיונרים גאים בהצלחותיהם מסמרות השער. איך יתכן שעל נושא כה קיומי וקריטי לא קמה מחאה נמרצת מקצה הארץ ועד קצה!". באומרו זאת קרא הגרש"ב ליפשיץ לנבחרי הציבור "לנצל את כל כוחותיהם להעביר את חוק המיסיון שיהיה השלב הראשון והחשוב ביותר בבלימת פעולותיהם ההרסניות שאינן יודעות שובע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר