תושבי רמת השרון בחרו: אבי גרובר ראש העיר

המועמד החילוני אבי גרובר נבחר לראשות העיר רמת השרון לאחר שקיבל 12,499 קולות שהם 71.24% מהקולות וגבר על המועמד החרדי יעקב קורצקי שקיבל 28.8 אחוזים מהקולות (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אבי גרובר (מתוך עמוד הפייסבוק של אבי גרובר)

המועמד החילוני אבי גרובר ניצח ונבחר לראשות העיר רמת השרון לאחר שזכה בסיבוב השני של הבחירות כשקיבל 12,499 קולות שהם 71.24 אחוזים מהקולות וגבר על המועמד החרדי וסגן ראש העיר יעקב קורצקי שקיבל 28.8 אחוזים מהקולות.

עם ההכרזה על התוצאות הסופיות קרא גרובר לתושבי רמת השרון - "התאחדו לפוליטיקה חדשה ונקייה".

הבחירות נערכו בעקבות הרשעתו של ראש העיר הקודם יצחק רוכברגר בפלילים. בית המשפט השלום בתל אביב הטיל עליו קלון וגזר עליו שישה חודשי עבודות שירות וקנס של 40 אלף שקל.

גרובר התמודד מטעם רשימה עצמאית, בשבע השנים האחרונות היה באופוזיציה בעירייה, המועמד השני, קורצקי החרדי, משתייך למפלגת יהדות התורה.

בסיבוב הראשון התמודדו על התפקיד ארבעה מועמדים: ראשת העיר בפועל אבין, סגן ראש העיר יעקב קורצקי מ"דגל התורה" וחברי המועצה - עו"ד אבי גרובר ורואת החשבון דוברת וייזר.

בבחירות שהתקיימו לפני כשבועיים אף אחד מהמועמדים לא הצליח להשיג רוב של 40%. גרובר, גרף בסיבוב הראשון 35.61%, לעומת קורצקי שזכה ל-23.16%, ובכך שניהם עלו לסיבוב השני שהתקיים אתמול.

לאורך כל מערכת הבחירות סירב המועמד החרדי להתראיין לתקשורת החרדית מאחר והיה סבור כי אם ידבר, יחשבו התושבים החילונים כי הוא מועמד מטעם החרדים ויהפוך את העיר לדתית. בסופו של דבר, למרות זאת, הוא הובס בבחירות.

לתומכיו כתב קורצקי: "אני מברך את אבי ומשוכנע שהוא יוביל את רמת השרון להישגים, להצלחות ולשיאים חדשים. היו לי חודשים נפלאים, במהלכם הכרתי אנשים מדהימים. אני מודה לכל אחת ואחד מהתושבים שפגשתי בדרך המורכבת הזו. אני מודה לרעייתי שרון ולילדינו שהיו לי להשראה ולמשענת. אני מודה לאבא שלי, לאחותי ולאחיי, לחמי, לחברים הקרובים, למתנדבים, לפעילים ולעובדי המטה. הוכחתם, כולכם, חברות אמת מהי".

"לכל התומכות והתומכים - אני מבטיח להמשיך לשרת אתכם נאמנה, כפי שניסיתי לעשות עד היום ואף יותר. ולתושבי רמת השרון כולם - אעשה הכל כדי להצדיק את האמון הרב שקיבלתי מכם בחודשים האלה ואני מבטיח להיות לכם לאוזן קשבת ולפה בכל עניין ועניין. אוסיף לשרת אתכם במסירות ובאהבה בכל תפקיד שבו אהיה", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר