העקבות מובילים לחלחול

פשע שנאה ערבי: בית כנסת לזכר שלושת הנערים הועלה באש

בית כנסת ארעי שהוקם לזכר שלושת הנערים בגבעת זורק ליד כרמי צור בגוש עציון הועלה באש בליל שבת. ראש המועצה האזורית גוש עציון: "התמונות הקשות מעבירות בי צמרמורת בכל הגוף" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: ביטחון כרמי צור)

שוב חשד לפשע שנאה ערבי: בית כנסת ארעי שהוקם לזכר שלושת הנערים בגבעת זורק ליד כרמי צור בגוש עציון הועלה באש בליל שבת, ככל הנראה על ידי ערבים. הרבש"צ הצליח להשתלט על השריפה עוד קודם הגעת כוחות הכיבוי למקום. עקבות שנמצאו מובילים לחלחול וחקירה נפתחה במשטרת מרחב חברון.

דוידי פרל ראש המועצה האזורית גוש עציון אמר כי "התמונות הקשות מעבירות צמרמורת בכל הגוף. אני בטוח כי ניצולי השואה שעברו את ליל הבדולח והקימו את גוש עציון לא חלמו שמראות אלו של ספרי קודש שרופים יתרחשו פה בארץ ישראל תחת שלטון ישראלי. ממשלת ישראל מוכרחה להכריע את ההתפרעות הערבית".

(צילום: ביטחון כרמי צור)

תושבים בכרמי צור הדגישו כי הפורעים ערמו את הספרים והציתו אותם. "אין זו הפעם הראשונה בה שורפים מחבלים את המקום. קשה להשלים עם העובדה שבלב הארץ מתרחש אירוע שמזכיר הסטוריה אפלה ביותר. אסור לשכוח כי פחות ממאה מטרים מפרידים בין הגבעה לבתי התושבים. ההגעה לשם היא הקדמה מסוכנת להמשך. צריך ואפשר לשים לדבר סוף". אמרו ביישוב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב בהתייחסו להצתה כי "נמצה את הדין עם האחראים לפשע שנאה זה. אני מצפה מהקהילה הבינלאומית לגנות את חילול בית הכנסת שהוא תוצאה נוספת של ההסתה הפלסטינית הבלתי פוסקת".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מסר: "התמונות הקשות של ספרי הקודש שרופים ומחוללים מעבירות צמרמורת וזעם בלב כל יהודי. חייבים לעשות הכל שמראות אלו המזכירים תקופות אפלות לא ישובו על עצמם. אני משוכנע שכוחות הביטחון יעצרו את הפורעים והם יובאו למשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר