הנתונים מוכיחים

שיאני הבאת עובדים זרים לישראל: ש"ס ואלי ישי

מנתוני מוקד הסיוע למען העובדים הזרים, עולה כי השנים שבהן משרד התמ"ת, שהיה עד השנה שעברה אחראי על קביעת מכסות אשרות השהייה בארץ, היה בשליטת ש"ס, במיוחד תחת השר אלי ישי, היו שנות השיא בהפקת אשרות עובד חדשות לזרים. ישי בתגובה: ביצעתי החלטת ממשלה אליה התנגדתי (בארץ)

אלחנן הכהן | כיכר השבת |
ישי ונתניהו. (פלאש 90)

בחודשים האחרונים לוחם שר הפנים אלי ישי למען הפחתת העובדים הזרים בישראל, מתוקף תפקידו הוא אחראי על מינהל האוכלוסין, ומרכז מטבע הדברים את קיומה של יחידת "עוז", הגוף האחראי לביצוע גירוש הזרים השוהים שלא כחוק.

אך מנתונים שפרסם היום, מוקד הסיוע למען העובדים הזרים, עולה כי השנים שבהן משרד התמ"ת, שהיה עד השנה שעברה אחראי על קביעת מכסות אשרות השהייה בארץ, היה בשליטת ש"ס, במיוחד תחת השר אלי ישי, היו שנות השיא בהפקת אשרות עובד חדשות לזרים.

השנים היחידות בהן חלה ירידה מסוימת במספר האשרות, היו השנים בהן לא שלטה ש"ס במשרד. ישי עצמו, כך לטענת הפרסומים, חתם על אישור הבאתם של יותר מחצי מיליון עובדים זרים לישראל. שנת השיא של כל הזמנים עד 2008.

בתגובה לדברים אמר ישי: "ההחלטה בדבר הנפקת האשרות לזרים, זו החלטה של הממשלה, לה התנגדתי לאורך כל התקופות, ארגוני הסיוע לעובדים הזרים, מסייעים לסיכול המפעל הציוני. מי שהופך את התרמית לשיטת עבודה, ראוי שקלונו ייחשף ברבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר