דה ז'ה וו: כתב אישום הוגש נגד מרדכי וענונו

כתב אישום הוגש נגד מרגל האטום מרדכי ואנונו שהורשע בעבר בגילוי סודות מדינה וריצה עונש מאסר ממושך. כתב האישום הוגש בעקבות ראיון שהעניק המרגל לערוץ 2 לפני מספר חודשים (חדשות)

(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

כתב אישום הוגש היום (ראשון) בבית משפט השלום בירושלים נגד מרגל האטום מרדכי ואנונו שהורשע בעבר בגילוי סודות מדינה וריצה עונש מאסר ממושך. כתב האישום הוגש בעקבות ראיון שהעניק המרגל לערוץ 2 לפני מספר חודשים ובעקבות העובדה כי עבר דירה מבלי שיידע את השב"כ.

בתנאי השחרור של ואנונו נאסר עליו לשוחח עם כל גורם לגבי עבודתו בכור הגרעיני בדימונה, ולטענת הפרקליטות חלק מהדברים שאמר ואנונו בראיון בחדשות ערוץ 2 אף נפסלו לשידור על ידי הצנזורה.

עוד נכתב בכתב האישום כי היה על ואנונו להודיע למפקד תחנת המשטרה הסמוכה למקום מגוריו, 48 שעות מראש, על רצונו להחליף כתובת מגורים וכן למסור את כתובת המגורים החדשה בה הוא מתכוון להתגורר. אלא שלפני כשנה וחצי עבר ואנונו לדירה אחרת, באותו הבניין בו ולא דיווח על כך למשטרה.

בנוסף, על פי האישום נפגש ואנונו עם שני אזרחים זרים, בעלי אזרחות אמריקאית, במלון בירושלים, זאת בניגוד לצו האוסר עליו לשוחח ולהחליף מידע עם אזרחים זרים ללא אישור המשטרה וכוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר