תנועת הנוער "אריאל" חוגגת עשור

לרגל המאורע, מכריז הסניף המקומי על חגיגות חודש הארגון. בתוכנית: עשייה למען הקהילה והרצאה מרתקת עם גרשון בר כוכבא

יוני שרעבי | כיכר השבת |

במסגרת חגיגות שלושים שנה לתנועת הנוער אריאל ועשר שנים לפעילות בבית שמש, מכריז הסניף המקומי על חגיגות חודש הארגון בסניף הבנים בעיר (רח' תבור 5). חודש הארגון עמוס בפעילויות ("עם הפנים לחינוך ולקהילה"). הפעילויות תתמקדנה בעשייה למען הקהילה בנושאים כמו זהירות בדרכים (חלוקת סרטים אדומים המסמלים את המאבק) וכדו'. השבטים בסניף יעסקו בנושאים הבאים: "ארץ אבותינו ושלנו היא לעד", "מורים לחיים - כבוד ואמונת חכמים", "לב אל לב - ערבות הדדית", "אל תוך חדרי הלב - צניעות כאורח חיים" ו"יהודי עם כל הלב - תרבות יהודית".

בנוסף, לרגל פתיחת האירועים, מזמין הסניף את תושבי העיר להרצאתו המרתקת של גרשון בר כוכבא בשיתוף המועצה הדתית בעיר, (יום שלישי ז' כסלו, 24.11) במתנ"ס פסגות השבע. ב 20:00, סגירת דלתות ב 20:30. בר כוכבא יספר על ההתיישבות היהודית בחברון ויתאר את קרב הגבורה של מח"ט חברון דרור ויינברג הי"ד במלאת שבע שנים להירצחו. ההרצאה מיועדת למבוגרים ונוער החל מכיתה ו, לבאים מובטח כיבוד קל.

חודש הארגון עומד בסימן 'לעד חיה בלבבנו - 30 שנה לתנועת אריאל' בחודש זה ישאפו "לגדל דור בדרך של הוספת קדושה וצניעות, למנהיגות ועשייה, לחיי תורה שלמים, ליצירת שינוי באומה היהודית-ישראלית, במילוי משימות לאומיות ובעבודה עצמית" (מתוך החזון).

חודש הארגון יחל בשבת פרשת תולדות וימשך עד שבת פרשת מקץ, נר שני של חנוכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר