רגעי האימה

הילדים זחלו בין השולחנות בהימלטות מהמחבלים • צפו בווידאו

ילדים זוחלים על הרצפה כאשר ההורים נשכבים מעליהם, מלצריות שנשכבות על הרצפה ואב שמרים את ילדתו בזרועותיו ומסוכך עליה תוך כדי הימלטות מהמרצחים • תיעוד של רגעי האימה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(מצלמות אבטחה )

תיעוד וידאו חדש ממצלמות האבטחה במסעדת מקס ברנר במתחם 'שרונה בתל אביב מתעד את רגעי האימה והפחד אמש (רביעי) בזמן ששני המחבלים התרוממו ממקומם והחלו לירות לכל עבר.

בתיעוד ניתן לראות את השלווה במסעדה, האזרחים יושבים לסעוד לצד ילדיהם, ואז ברגע אחד המחבלים החלו לירות ועשרות הנוכחים החלו להימלט על נפשם.

בתיעוד נראים ילדים זוחלים על הרצפה בכדי להיחלץ מהטבח כאשר ההורים נשכבים מעליהם, מלצריות שנשכבות על הרצפה בצמוד לדלפק בכדי שהיריות לא יפגעו בהם ואב שמרים את ילדתו בזרועותיו ומסוכך עליה תוך כדי הימלטות מהמרצחים.

שני המחבלים הגיעו בשעה 21:04 למקום. אחד מהם נראה מסדר את עניבתו והשניים מביטים מסביב על הסועדים. לאחר מכן התיישבו המחבלים בקרבת הכניסה, הזמינו שני דיאט ספרייט ומשקה שוקולד עם קצפת. כעבור דקות ארוכות, פתחו במתקפה תוך שהם יורים לכל עבר, רוצחים ארבעה ופוצעים עוד עשרים בני אדם.

כעבור דקות ספורות, אחד המחבלים נוטרל בירי של אבטח ומחבל נוסף שנמלט עם ההמון, נעצר על ידי המשטרה.

בפיגוע נרצחו עידו בן ארי תושב רמת גן בן 42, אילנה נבעה בת 39 מתל אביב, מיכאל פייגה בן 58 מרמת גן ומילה מישייב בת 32 מראשון לציון הי"ד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר