קרובי הנער שהוצת למוות בידי יהודים - תקפו ונעצרו

הפרשה שטלטלה את המדינה: היהודים שרצחו באכזריות את הנער הערבי מוחמד אבו חדיר, נשלחו לשנים ארוכות מאחורי הסורגים. קרובי הנער נעצרו לפני זמן קצר לאחר שהתפרעו קשות (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנער הערבי (צילום: ארכיון כיכר השבת)

היום (ראשון) נודע, כי לפני כחודש נעצרו שני ערבים תושבי שכונת שועפאט בירושלים, בגין יידוי עשרות אבנים ובקבוקי תבערה לעבר שוטרים ולעבר הרכבת הקלה בירושלים. כמו כן, הם מואשמים בהתפרעויות, ניסיון הצתה, ניסיון תקיפת שוטרים, ירי באזור מגורים ועבירות נשק.

שני העצורים, מוחמד אבו ח'דיר (21) ונאסר אבו ח'דיר (19), הם קרובי משפחתו של הנער מוחמד אבו ח'דיר שנרצח על ידי יהודים לפני כשנתיים.

בין אוגוסט לאוקטובר 2014, כך עלה מהחקירה המשותפת של משטרת ישראל והשב"כ, במהלך ההתפרעויות הקשות שהיו בירושלים על רקע הירצחו של מוחמד אבו ח'דיר, יידו השניים עשרות אבנים לעבר הרכבת הקלה וכוחות הביטחון ובנוסף זרקו מספר בקבוקי תבערה לעבר הרכבת הקלה, סמוך לשועאפט, פגעו בה וגרמו לה נזק.

עוד התברר, כי בתחילת שנת 2015 הלכו השניים לכיוון מטע זיתים הנמצא במרחק של כ-500 מטר מביתו של נאסר, שם הוציא נאסר מתוך תיקו נשק מסוג "קרלו" אותו רכש תמורת 4000 ש"ח, והשניים ירו בנשק מספר כדורים באזור מגורים. שני בני המשפחה גם נטלו חלק פעיל בהתפרעויות שאירעו במהלך חודשי יולי - אוקטובר 2014.

לאחרונה הוגש בבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר