"ראויים לכל שבח"

חניכת קמפוס שתילים לילדי החינוך המיוחד בפתח תקוה

בטקס קביעת המזוזות לשמכן החדש, נחנך המבנה שישמש לפנימיית 'שתילים' בהשתתפות ראש עיריית פתח תקווה, איציק ברוורמן, ויו"ר ועדת הכספים משה גפני ששיבח את פעילותם: "אענה לכל בקשה שתגיע" (בארץ, שיווקי)

שבחים לפעילות שתלים בטקס החניכה. (צילום: יחצ)

בטקס מרשים נחנך קמפוס פנימיית 'שתילים' במשכן חדש ומרווח בפתח תקווה, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור.

בקביעת המזוזות למשכן החדש, ברחוב בזל בפתח תקווה, כובד ראש ישיבת אור ישראל בפ"ת הרב יגאל רוזן, שנוכחותו גרמה להתרגשות גדולה בקרב המשתתפים ותלמידות "שתילים". הרב רוזם בירך את כל העוסקים במלאכה.

בטקס השתתפו יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, ראש עיריית פ"ת איציק ברוורמן, מנחם שוורץ מנהל האגף החרדי בפ"ת חברי המועצה: הרב ישראל פרידמן הרב אליהו ברוכי, מירב טמיר -מנהלת השפ"ח, וסגן ראש העיר איציק דיעי ובכירים נוספים.

לפני פתיחת המעמד סיירו אישי הציבור בבית הספר 'מיתרים' שבמתחם הקמפוס כאשר מנהלת ביה"ס הגב' אליהו מציגה את הכיתות המרווחות ואת שיטת הלימוד הייחודית המיועדת לילדים המתחנכים בו.

לאחר קביעת המזוזות התקיים מעמד חנוכת הבית אותו הנחה מנכ"ל שתילים, הרב ישראל רייסנר, שציין את ההתרגשות הרבה בחנוכת הקמפוס המרווח: "אחרי תקופה ארוכה ומאמצים רבים, הגענו עד הלום ואנו חונכים את הקמפוס המיוחד הזה. והודה לכל הצוות המסור שעושה יומם ולילה לטובת החניכות ובראשם הרב ראובן גלסנר".

"עמותת שתילים מפעילה מוסדות חינוכיים הנותנות מענה ל-1000 ילדים מהחינוך המיוחד, מעסיקה קרוב ל-700 ועובדים ב-20 רשויות מקומיות. הרשות המקומית שצועדת בראש היא פ"ת והעומד בראשה מר איציק ברוורמן, ואכן לא רק בכמות אלא בעיקר באיכות בדרך הנתינה. כשאני מגיע לעיריית פ"ת למשרדו של הרב מנחם שוורץ הוא זה ששואל אותי מה אני צריך? מה יעזור לבנות? מה יכול לשמח אותן יותר?"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני שיבח את פעילות 'שתילים וציין בנאומו: "ראיתי את העשיה הברוכה למען חינוך, התרשמתי מאוד, 'שתילים' בכל הארץ בכלל ובפ"ת בפרט עושים דברים גדולים, אני משתדל לעמוד לימינם ולסייע להם במשך שנים, אמשיך זאת ביתר שאת, ואענה לכל בקשה שתגיע. העשייה וההתפתחות של שתילים ראויה לכל שבח".

מנהל האגף החרדי בעירייה הרב מנחם שוורץ נשא אף הוא דברי ברכה במהלכם קישר את המאורע לפרשה וציין כי "זה מקום שלכל ילדה נותנים יחס שווה. כולן שוות לטובה. מסתכלים על כל אחת כאילו שווה לטובה". דבר סיום ושבח נשא ראש העיר מר איציק ברוורמן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר