עומסי תנועה בדרך

אלפי חקלאים ומאות בני נוער יפגינו בירושלים

בירושלים יפגינו הבוקר אלפי חקלאים ומאות בני נוער נגד מדיניות הממשלה בענף החקלאות. המוחים יצאו בשיירות מהיישובים ברחבי הארץ בנסיעה איטית. צפויים עומסי תנועה בכבישים (חדשות, בארץ)

(צילום: התאחדות האיכרים והחקלאים בישראל)

מול משרד ראש הממשלה בירושלים יפגינו היום (שני) אלפי חקלאים ומאות בני-נוער במחאה על מה שהם מכנים מדיניות הממשלה הפוגעת לטענתם בחקלאות בישראל.

החקלאים נושאים שלטים עליהם נכתב "לא ניתן יד לחיסול החקלאות במדינה". החקלאים יצאו מהיישובים ברחבי הארץ בשיירות של טנדרים ומשאיות ובמשטרה מעריכים כי מאות כלי רכב ישתתפו בנסיעה האיטית בכבישי הארץ. כבר במהלך הלילה הגיעו לירושלים עשרות כלי רכב של חקלאים והתמקמו מול משרד ראש הממשלה.

בהודעת המשטרה הבוקר נאמר כי החל מהשעה 10:00 צפויים שיבושי תנועה לאורך כביש מספר 1 לירושלים ובכביש 443 ובצירים בבירה המובילים לכנסת בשל מחאת החקלאים.

מוקדם יותר הבוקר יצאו כבר כ-40 טנדרים יצאו מהערבה לכיוון ירושלים וכבר קיימת האטת תנועה בכביש הערבה, בעליות לכיוון דימונה.

שיירת הערבה צפויה לאסוף רכבים מהדרום ולנסוע דרך לטרון לכביש 1 להפגנה בירושלים. במקביל, עשרות טנדרים ומשאיות יצאו מהצפון (מאגמון החולה) לכיוון צומת קדרים. השיירה צפויה לאסוף עוד עשרות טנדרים ורכבים ברחבי הצפון ולנסוע בכביש 443 להפגנה בירושלים. וכבר כעת מתחילה האטת תנועה באזור.

ממשטרת ישראל נמסר כי המשטרה נערכת לקראת מחאת החקלאים ושוטרי משטרת ישראל יפעלו להסדרת והכווונת התנועה לצירים חלופיים בהתאם לצורך.

"המשטרה תקפיד על התנאים שאושרו למחאה ותפעל עפי סמכותה כדין ותנקוט באמצעים העומדים לרשותה כנגד כל גורם אשר יפעל בניגוד לתנאים שאושרו ויבחר להפר את הסדר הציבורי ולחסום צירי תנועה", נאמר בהודעת המשטרה שהוסיפה כי "משטרת ישראל מאפשרת את זכות המחאה, ולצד זה אחראית גם על הסדר הציבורי ועל צמצום הפגיעה בשגרת החיים של תושבי ירושלים והבאים בשעריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר