"המכתב הגלוי" שנמחק

סוהילה גטאס כותבת לאבא: "ביצעת פשע? אתה אנושי"

בפוסט שפירסמה בתו של באסל גטאס, הח"כ הערבי העצור בשל סיועו למחבלים כלואים, היא מצדיקה את מעשיו ומתרעמת על מעצרו הסנסציוני. הפוסט נמחק לאחר איומים שספגה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
באסל גטאס עם בתו ורעייתו (צילומסך: מתוך facebook)

בתו של חבר הכנסת העצור באסל גטאס, סוהילה, פרסמה לאביה מכתב גלוי בפייסבוק, אך הפוסט נמחק על ידה לאחר שלדברי גורמים בבל"ד (סיעתו של גטאס) היא ספגה בעקבות כך איומים ואמירות נאצה.

בפוסט שכתבה סוהילה לאביה, שתועד מבריח מכתבים מוצפנים וטלפונים סלולריים למחבלים בכלא, "אבא שלי יעשה גם את הלילה הזה במעצר, בין קירות הכלא. הוא לא מואשם ברצח או בגניבה, אלא בהעברת טלפונים ניידים לאסירים הפלסטינים שישראל מונעת מהם ביקורי משפחות ושיחות טלפון".

לדבריה, "ברור אפילו מדברי השופט עצמו שאין כל מימד בטחוני לפרשה, וברור לחלוטין שאין כל סכנה לציבור מכך שאבי ישוחרר, ואפשר היה לכל הפחות להעבירו למעצר בית עד לתום החקירה. למרות זאת השופט בחר להיכנע לגל ההסתה משולח הרסן של הימין ולהאריך את המעצר, והמשטרה סירבה לבקשתו של אבא לדבר איתנו כדי לברך אותנו לרגל החג".

"איזה פשע ביצע אבא שלי שבגללו עליו לעשות את החג במעצר", היא שואלת בהיתממות. "מה ההצדקה למבול ההסתה והשנאה נגדו - האנושיות שלו? העקרונות המוצדקים שלו?".

והיא מסיימת: "אני מאחלת לך חג שמח אבא, למרות שזה לא ממש חג כשאתה לא כאן איתנו. אני גאה בך, מאמינה בך ובטוחה בצדקת דרכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר