הקור מתגבר

לראשונה החורף: שלג גם באזור הגליל העליון

לא רק בחרמון. גם הפסגות בגליל העליון, כמו קיבוץ מנרה שעל הצוק, זוכות הבוקר ליהנות מכמות יפה של שלג שהחל לרדת שם הבוקר - אך עדיין לא להיערם (אקטואליה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: אתר צוק מנרה)

גשמים עזים יורדים כעת בכל אזור הצפון, שלג נערם כל העת בחרמון, ובשעה האחרונה החל לראשונה החורף לרדת שלג גם בגליל המערבי - אך עדיין לא נערם שם.

מנהלת השיווק של אתר צוק מנרה מתארת: "לפני כחצי שעה התחיל לרדת שלג וזה מחזה ממש מרהיב. אמנם הוא לא נערם עדיין על הקרקע, אבל אם ייערם זה יהיה נפלא. הרכבל לא יעבוד, אבל כולם יוכלו לבוא ולהנות מהשלג. ידענו שיש סיכוי גבוה שירד אצלנו שלג, כי האתר יושב בגובה של 900 מטר. לא היינו בטוחים, אבל שיערנו שהשלג יגיע גם אלינו ואכן הוא הגיע ואנחנו מקווים שימשיך לרדת וגם יערם".

באתר החרמון ירדו במהלך הלילה עוד 10 ס"מ שלג. ברכבל התחתון באתר נערמו עד הבוקר 70 ס"מ, והטמפרטורה שנמדדה במקום עמדה על מינוס 3 מעלות. ברכבל העליון בחרמון נערמו כבר 90 ס"מ שלג, ובו נמדדה טמפרטורה של מינוס 6 מעלות.

בינתיים, אתר החרמון סגור למבקרים ולמטיילים.

24 מ"מ גשם ירדו היום בינתיים במעלות, 22 מ"מ בנהריה, 16 מ"מ בחיפה, 16 מ"מ במטולה, 10 מ"מ בצפת, אך בכנרת - רק 2 מ"מ. עם זאת, עד הערב צפויה כמות המשקעים לעלות לפי ההערכות החזאים.

על פי התחזית, מחר (שלישי) תחול עלייה בטמפרטורות והן יהיו רגילות לעונה; מעונן חלקית עד בהיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר