רגע לפני החתונות

'הדר דימול' ו'הדר סיטי טאוור' - בהקפאת הליכים

רגע לפני עונת החתונות החברות המפעילות את אולמות היוקרה "הדר סיטי טאוור" ו"הדר דימול" ברמת-גן, צברו חובות כוללים של כ-38 מיליון שקל ונכנסו להקפאת הליכים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הדר דימול (צילום: סטודיו דוד זר)

רגע לפני תחילת עונת החתונות חברת 'סיטי א.ק אחזקות' וחברת 'הדר ברמה', המפעילות את אולמות היוקרה "הדר סיטי טאוור" ו"הדר דימול" במתחם הבורסה ברמת-גן, צברו חובות כוללים של כ-38 מיליון שקל ונכנסו להקפאת הליכים.

האולמות הללו נחשבים לידועים במיוחד בקרב הציבור החרדי שכן מקפידים על כשרות מהודרת לצד בעלות חרדית וכן מעסיקים עובדים חרדים רבים.

על פי הדיווח בעיתון "ידיעות אחרונות", ביום חמישי האחרון מינה השופט אלכסנדר רון מבית המשפט המחוזי בירושלים את עו"ד גיל הירשמן ככונס נכסים זמני לחברת 'סיטי א.ק אחזקות' המפעילה מתחם ובו אולמות אירועים, הידוע בשם "הדר סיטי טאוור" וממוקם בתוך מלון לאונרדו סיטי טאוור זאת בשל טענה כי חוב החברה כלפי בנק הפועלים הוא למעלה מ-26 מיליון שקל.

במקביל פנו 'סיטי א.ק אחזקות' ו'הדר ברמה' לבית המשפט על מנת שיוציא להן צו הקפאת הליכים ויספק להן הגנה מנושיהן, זאת בשל חובות בסך כולל של 38 מיליון שקל.

לאחר דיון ממושך החליט בית המשפט למנות בשלב זה לחברות כנאמנים זמניים את עו"ד קרן רייכבך-סגל ועו"ד אביב פריצקי. בקשת הכינוס של בנק הפועלים ובקשת הקפאת ההליכים יידונו בפני השופט רון ואז ייקבע מה יעלה בגורל החברות.

על פי הדיווח, החברה נקלעה לקשיים ועשרות צ'קים שלה הוחזרו. הבנק סבור כי אין לאשר הקפאת הליכים לחברות אלא למנות כונס. יו"ר דירקטוריון החברות הוא עמוס אבידן והוא גם בעל מניות בהן.

בבקשת הקפאת ההליכים נכתב כי המותגים "הדר סיטי טאוור" ו"הדר דימול" צברו מוניטין רב במשך כ-20 שנות הפעילות של האולמות. באולמות נערכים חתונות, מסיבות בר מצווה, בריתות וכנסים של ארגונים וחברות מסחריות.

מהבקשה עולה כי הכנסות החברות ממכירת אירועים הסתכמו בשנת 2016 בכ-30 מיליון שקל. החברות טוענות כי אחת הסיבות להידרדרות נובעת מכך שרק לפני שנה וחצי רכשו את הזכויות באולמות האירועים הדר סיטי טאוור, ציוד ומוניטין של האולמות הדר סיטי טאוור והדר דימול והתקשרו בהסכם שכירות להפעלת אולם האירועים הדר דימול תמורת כ-60 מיליון שקל, כאשר מתוך סך זה 26 מיליון שקל העמיד הבנק.

עוד נטען כי החובות של סיטי א.ק אחזקות מסתכמים בכ-32 מיליון שקל. חובות הדר ברמה מסתכמים בכ-6 מיליון שקל.

החברות טוענות כי "מדובר בנכסים שנרכשו לפני כשנה וחצי, אולם בשל קשיים תזרימיים חריפים הנובעים מהמימון הרב שנדרש לרכישת הנכסים וחריגה ממסגרת האשראי המאושרת, הפסיק לאחרונה הפועלים לכבד המחאות והוראות תשלום שמסרו החברות לספקים. החברות מציעות לנושיהן הסדר לתשלום כלל חובותיהן. לפיכך, ברור כי מתן הצו המבוקש עשוי רק להיטיב עם כל המעורבים ובפרט עם העובדים, הלקוחות שביצעו הזמנות של אירועים ונושי החברות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר