העונשים ממשיכים

פרקליטתו של אולמרט לא הורשתה להיכנס

כחלק מצעדי הענישה נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שהוציא מסמך מהכלא ללא אישור שב"ס, נאסר על פרקליטתו עו"ד שני אילוז להיפגש עמו כמתוכנן (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אולמרט עם עורך דינו אלי זוהר (צילום: אוליבר פיטוסי)

פרקליטתו של אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר שמרצה עונש מאסר בכלא מעשיהו, לא הורשתה להיפגש עמו היום (ראשון), זאת בעקבות החשד כי אולמרט העביר בסוף השבוע מסמכים מסווגים לעורך דין אחר שעמו נפגש, מבלי להעבירם כנדרש לממונה על הביטחון במשרד הביטחון.

עו"ד שני אילוז הגיעה לכלא מעשיהו על מנת לפגוש את אולמרט לקראת הדיון בוועדת השחרורים בעניינו, שאמור להתקיים בעוד כשלושה שבועות ואולמרט מקווה לקבל קיצור של שליש בעונשו ולהשתחרר בחודש יולי הקרוב.

אילוז עברה את הבידוק הביטחוני בכלא, אך לאחר מכן נמסר לה כי אינה יכולה להיכנס בשעריו. לדברי אילוז, השב"ס הודיע לה שגם לעו"ד אלי זהר המייצג את אולמרט נמסר כי לא יכול להיפגש איתו, לכן הוא לא הגיע לכלא.

בשב"ס אישרו כי אסרו על זוהר להגיע לבקר את אולמרט, עקב פרשת המסמכים. הם הוסיפו כי אילוז תוכל לפגוש אותו בתיאום מראש כנדרש. אך לדברי אילוז, פקודות השב"ס אינן מחייבות תיאום מראש של פגישת עו"ד-לקוח, והדבר נעשה בניגוד לחוק ולפקודות.

כזכור, ביום רביעי שעבר, במסגרת הביקורים שלהם זכאי אולמרט כאסיר, הוא נפגש בכלא עם אחד מפרקליטיו, עו"ד חנינא ברנדס. לפני שיצא מהכלא נבדק הפרקליט, כצעד של שגרה. ב'חדשות 2' נחשף כי הסוהרים מצאו ברשותו מסמכים שהעביר לו אולמרט במהלך הביקור, זאת בעוד הנהלים אוסרים על כל אסיר להוציא מהכלא צילום או מסמך כלשהו בלי לקבל אישור מראש משב"ס, גם אם מדובר בפתק תמים וסתמי לקניות במכולת.

כשלב ראשון נענש אולמרט באופן מיידי ובשב"ס החליטו בעקבות התנהלותו לשלול ממנו את חופשתו הקרובה (הוא היה צפוי לצאת ביום שישי הקרוב לסוף שבוע) וכן להטיל מגבלות, עד להודעה חדשה, על שיחות הטלפון שלו, כך שמעתה יהיה רשאי להתקשר רק לשלושת פרקליטיו ולבני משפחה מדרגה ראשונה בלבד.

המסמך שנמצא בידי הפרקליט הועבר לגורמי הביטחון ולמשטרה כדי לבדוק את סיווגו הביטחוני זאת למרות שהסיכוי לכך נמוך מאד. לטענת אולמרט מדובר היה במסמך הקשור לספר אותו הוא כותב וכי לא מדובר במסמך בעייתי כלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר