חקירת המחבל היהודי

תוכנית ג´ק טייטל: להוציא להורג ערבי לעיני מצלמה

ג´ק טייטל, מי שזכה לכינוי "המחבל היהודי" לא מפסיק לזמר. מהרגע שהתיישב בחדר החקירות, הוא הודה בכל האישומים המיוחסים לו. ועכשיו גם חלק מתוכניותיו המפורטות נחשפות: כמו למשל לפוצץ מועדון בי-ם באמצעות טיסן נפץ, ולהרוג ערבים לעיני מצלמות (חדשות, בארץ)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
טייטל בבית-המשפט (פלאש 90)

ג'ק טייטל, מי שזכה לכינוי המפוקפק "המחבל היהודי" לא מפסיק לזמר. מהרגע שהתיישב בחדר החקירות, הוא הודה בכל האישומים המיוחסים לו, אבל עושה רושם שגם בעבירות שלא ביצע.

לטייכטל היתה תוכנית פעולה רחבה יותר, שחלקה לא יצא אל הפועל. ממסמכי החקירה עולה כי הוא תכנן שורה של פיגועי ראווה במקומות קדושים לאיסלאם. ובמקביל, הוא שקד על התוכנית הגדולה באמת מבחינתו: חטיפת פלסטיני והוצאתו להורג תוך תיעוד מלא של הרצח.

טייכטל רצה גם לבצע פיגועים במועדוני לילה בירושלים, באמצעות טיסן נפץ משוכלל. לבסוף התכנית לא יצאה לפועל בגלל שלא יכל לעמוד בעלותו הגבוהה של טיסן הנפץ.

ה"מחבל היהודי" רצה לבצע פיגועים רבים נגד המגזר הערבי כולו. את ההשראה לפעולות הללו, כך סיפר בחקירה הממושכת, קיבל מגיבור קולנוע. מבחינתו, כל עוד מדובר בערבים לא היו קווים אדומים. "הייתי קורא לזה קווים ורודים", אמר לחוקרים והתייחס לנשים ולילדים שגם הם, אם נפגעים בעקיף מפעילותיו, זה מוצדק מבחינתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר