הסרט שמאלני מדי

רגב תקפה שחקן: "אל תתנשא עלי, אל תהיה גרבוז"

שרת התרבות תקפה את השחקן שהגיב בחריפות לטענותיה כי הסרט בו הוא משחק, שקיבל מימון מישראל וזכה לכבוד רב בחו"ל, מוציא את דיבתה של מדינת ישראל וצה"ל (אקטואליה)

מירי רגב (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

שרת התרבות מירי רגב (ליכוד) ממשיכה לתקוף את קהל היעד ה"חביב" עליה - האליטה התל אביבית.

היא נשאה היום (שני) נאום בו תקפה בחריפות את השחקן ליאור אשכנזי, על רקע הביקורת שלה לסרט הישראלי החדש "פוקסטרוט" בו הוא משחק. לדבריה, "לליאור אשכנזי שלעג לי והתנשא מעליי, לא מתאים להיות הגרבוז של המזרחיים", עקצה אותו השרה, בהתייחסה למוצאו הטורקי.

רגב כיוונה לדבריו של השחקן אתמול, בתגובה לביקורתה על מימונו של הסרט, כי "אם השרה הייתה קוראת צ'כוב, היא הייתה יודעת מה זה מטאפורה. אם השרה הייתה קוראת צ'כוב, אולי היא הייתה יודעת מה זה אלגוריה. היא לא - אז אני לא יכול להתייחס לזה".

רגב, שככל הנראה נפגעה מהדברים, אמרה היום: "אל תביא את צ'כוב כעורך דין. אתה וחבריך יודעים את האמת - חיילי צה"ל אינם רוצחים והוא הצבא המוסרי בעולם. אתה מכיר את אחד העם? קראת את המאמר 'חצי נחמה' שלו? למרות שכולנו יודעים שהיהודים לא שתו את דמם של הנוצרים, הם ממשיכים לספר את עלילת הדם הזו".

"אין לי כל חשש מביקורת נוקבת, תהיה אשר תהיה, אך כן יש לי בתור שרה בישראל אחריות על כספי משלמי ומשלמות המסים. המדינה לא תממן סרטים שמוציאים דיבתה של הארץ רעה של הארץ שלנו, של סמליה ושל ערכיה".

באשר לסרט 'פוקסטרוט', העוסק באב החרד לגורלו של בנו החייל המשרת במחסום בשטחים, אמרה רגב: "זוהי בושה וחרפה שהסרט נבחר להציג בפסטיבלי קולנוע נחשבים, הדעת אינה סובלת שסרטים המבאישים את שמו הטוב של צה"ל הם אלו שנתמכים על ידי קרן הקולנוע הישראלי. לא יכול להיות שאנחנו נתמוך בסרטים מהסוג הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר