סוף עצוב

איל ההון גומא אגייאר נלקח לאשפוז כפוי ב´אברבנל´

גומא אגייאר, שרקם קשרים עם המגזר החרדי אושפז הלילה בכפייה בבית-החולים אברבנל בעקבות צו בית משפט שהוציאה משפחתו. הרקע לאשפוז: התבטאויות חריגות ומוזרות למדי, בהן טען כי נסע ביום שלישי לביקור ברצועת עזה, שם פגש את גלעד שליט (בארץ)

שרות גלובס | כיכר השבת |

איש העסקים גומא אגייאר, אושפז הלילה בכפייה בבי"ח בעקבות צו בית משפט שהוציאה משפחתו. האירוע קרה אחרי שאתמול רשם כמה התבטאויות חריגות ומוזרות למדי, בהן טען כי נסע ביום שלישי לביקור ברצועת עזה, שם פגש את גלעד שליט.

לפני כן עוד הספיק אגייאר להתראיין ושם סיפר: "אספתי את אשתי בנתב"ג בזמן שדיברתי עם משטרת ניו יורק. בגלל תקלה ב-GPS ברכב שלי הגעתי לשכם. כשהייתי בעזה, בנקודה שבה עמדתי היו קודם לכן 250 אנשי חמאס אך הם עזבו את המקום. ירדתי לחוף אשקלון והתחלתי לנוע ברגל. הגעתי כמעט עד למצרים".

בשיחה עם כתבי המקומון "כל העיר", אמר אגייאר מוקדם יותר: "דיברנו, גלעד שליט ואני, והוא שאל אותי מה קורה. אמרתי לו שאני מקווה לראות אותו בחזרה בבית בתוך כמה ימים. הוא אמר שהוא רוצה שאגיד למשפחה שלו כמה הוא אוהב אותם ואת ישראל, ושהוא מקווה שזה ייגמר בקרוב".

"הצלתי כמה אלפי אנשים, לא רק את גלעד שליט", הוסיף אגייאר. "אני רוצה להיות מסוגל להציל אלפי אנשים בכל יום, לא רק את גלעד שליט. בעקרון, הלכתי עם אשתי למה שאני קורא 'פרויקט גלעד שליט'. המשמעות של הפרויקט הזה היה שיש בחור בשם גלעד שליט שנשבה במלחמה ומאז אנחנו הצלחנו להחזיר אלפים רבים של ישראלים לביתם, וזה הכל".

לפנות בוקר הוזעקה משטרת ירושלים לביתו של אגייאר בטענה שניסו להתנקש בחייו. אגייאר גולל בפני השוטרים את סיפור ביקורו ברצועת עזה, וכאמור מאוחר יותר נלקח לאשפוז.

אין זו הפעם הראשונה שהתבטאויות יוצאות דופן נשמעות מפיו של אגייאר, שבעבר טען כי מטרתו היא לבנות את בית המקדש השלישי.

אגייאר התפרסם גם בעקבות קשרים שרקם עם המגזר החרדי. לאחרונה הוא גם יצא במסע קניות מתוקשר ב'גאולה', ורכש לעצמו לא פחות מחמישה כובעים חב"דים, גרטל, ושתי חליפות סירטוק. קודם לכן השתתף ב'טישים' בחצרות אדמו"רים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר