שימו לב

תקלה חמורה: וופלים חלביים סומנו כפרווה

תקלה חמורה בכשרות: על האריזה הפנימית של הוופלים החלביים לחלוטין בטעם וניל צרפתי של שטראוס עלית בהכשר הבד"צ העדה החרדית, מצוין בטעות שהוופלים פרווה (בארץ)

(צילום: עלית)

חברת 'שטראוס עלית' פרסמה הודעה לצרכני ופלים שחור לבן בטעם וניל צרפתי במשקל 400 גרם (4x100 גרם) המסומנים בברקוד 7290008749343.

על פי החברה, במספר מועט של אריזות קרטון מתאריך אחרון לשימוש 1.6.2018 בלבד בכשרות בד"צ העדה החרדית והמסומנות בבירור חלבי, האריזות מכילות ופלים שחור לבן בטעם וניל צרפתי המכיל חלב, כפי שמודגש על גבי אריזת הקרטון החיצונית אך על העטיפה האורזת את החבילות הבודדות הפנימיות, נרשם בטעות ופלים בטעם שוקולד בד"צ העדה החרדית – פרווה ובסימון האלרגנים רשום "עלול להכיל חלב".

אנשים האלרגיים לחלב מתבקשים לא לצרוך מוצר זה,שמראש מוגדר מוצר חלבי ויכול לסכן את חייהם. מעבר לזה, זו תקלה חמורה מאד מבחינת מערכת הכשרות שלא שמה לב לאריזה הבעייתית. יש לשים לב לא לאכול את הוופלים החלביים לאחר ארוחה בשרית תוך הסתכלות על האריזה הפנימית המראה כי הם פרווה.

"שטראוס מתנצלת על התקלה, פועלת לאיסופם של המוצרים ומזמינה צרכנים שרכשו מוצרים אלה, לפנות למוקד שירות הצרכנים דרך אתר שטראוס באינטרנט עד כניסת החג או בטלפון: 1-800-777-777 ביום שישי ובחול המועד", נאמר בהודעת החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר