הפתעה: חתן התנ"ך - בנו של נתניהו

בנו בן ה-15 של ראש הממשלה זכה היום במקום הראשון בחידון התנ"ך של מחוז ירושלים, כאשר גבר על 50 מתמודדים אחרים. קיבל 98 מתוך 100 הנקודות האפשריות. צפו בהורים המאושרים

ב. ניסני | כיכר השבת |

אבנר, בנם בן ה-16 של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, הסב היום קצת נחת רוח להורים ובעיקר לאם העוברת ימים לא פשוטים כאשר זכה במקום הראשון בחידון התנ"ך של מחוז ירושלים, כאשר גבר על 50 מתמודדים אחרים. הוא קיבל 98 מתוך 100 הנקודות האפשריות.

לאחר יום עמוס בשאלות ובחינות, במסגרת חידון התנ"ך של מחוז ירושלים, שנערך באודיטוריום המהודר של מוזיאון ארצות המקרא בירושלים, הוכרז אבנר נתניהו, בנם של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ורעייתו שרה, "חתן חידון התנ"ך של בתי הספר הממלכתיים במחוז ירושלים לשנת התש"ע" ונבחר לייצג את מחוז ירושלים בחידון התנ"ך הארצי.

ראש הממשלה ורעייתו הנרגשים, והאח הגדול יאיר, ישבו בקהל וצפו יחד עם שאר ההורים, בני המשפחה והחברים של המתמודדים, בחידון, שחלקו המרכזי כלל שאלות שנשענו על סרטוני הדרכות שצולמו בגלריות של מוזיאון ארצות המקרא ירושלים, החוגג השנה ח"י שנים. עוד הגיעו לעודד את אבנר – חבריו מבית הספר התיכון שליד האוניברסיטה (ליד"ה), שתמכו בו עם שלטים וקריאות עידוד נרגשות, וכן הגברת בתיה חורי, מחנכת הכיתה בה לומד אבנר, ומנהל בית הספר ליד"ה, הד"ר אמיר גלעד.

בסיום החידון, עם הכרזת הזוכה, והענקת תעודת "חתן חידון התנ"ך" לאבנר נתניהו ע"י זאב אלון, ראש מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, הוזמנו ההורים והאח הנרגשים, בנימין, שרה ויאיר נתניהו, לבמה.

למשפחתה של שרה נתניהו מסורת ארוכה של השתתפות בחידון התנ"ך. שלושת אחיה זכו בעבר במקומות הראשונים בחידוני התנ"ך: אמציה בן ארצי, היה סגן חתן התנ"ך העולמי לנוער יהודי; מתניה בן ארצי, ניצח בחידון התנ"ך הארצי, בהיותו בן 10 שנים בלבד, וחגי בן ארצי, אף הוכתר לחתן חידון התנ"ך העולמי. בנוסף, אביה של שרה נתניהו, שמואל בן ארצי, הינו מוותיקי ומבכירי המורים לתנ"ך בישראל, ואף חיבר את ספר הלימוד הפופולארי לנבחני חידוני התנ"ך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר