הפתעה בעיר-התורה

בני-ברק: "מבצע פורים" עבר בהצלחה; שקט יחסי

אחרי שנים של מהומות ברחוב רבי עקיבא בבני-ברק, החליטו השנה בעיריית בני-ברק להשליט סדר בעיר התורה. בסיומו של יום, ראשי העירייה הכתירו את "מבצע פורים" בהצלחה גדולה. ראש-העיר עצמו, יעקב אשר, בחן בעצמו את עבודת המשטרה בריכוזים הבעייתיים. עוזי ברק ודוד כהן, צלמי "כיכר השבת" תיעדו (בארץ)

ראש-העיר (דוד כהן, כיכר השבת)

מטרי הגשם שלא פסקו לרדת על עיר התורה, לא השביתו לחלוטין את שמחת הפורים בעיר הבני-ברקית.

כבר משעות הצהרים המוקדמות אלפי מכוניות החלו לנוע בזחילת צב לעבר גשר קוקה קולה המוביל לפתחה של העיר. אלפי אנשים התקדמו באיטיות מרגיזה לעבר העיר הבני-ברקית.

העיר בני-ברק צהלה ושמחה, המון תושבי העיר נקהלו ונעמדו על נפשם מפני הממטרים העזים שנחתו על ראשי הבני-ברקים, דבר שלא הפריע לטנדרים ששכרו התת"ים אשר נצפו בכל פינה בעיר להרעיש והלחריד את האוזניים שהיו רטובות גם ככה.

בגזרת השבאב המתמקם ברחוב הראשי של העיר (רבי עקיבא) נרשמה השנה ירידה חדה במספר התקריות בין השוטרים שנותרו חסרי-מעש מלבד מספר תקריות בודדות שבהם נעצרו מספר חשודים בהברחת נפצים לחברה לובשי המדים הכחולים לא היה הרבה מה לעשות השנה.

ראש העיר יעקב אשר, שבא לבדוק מקרוב את אשר נעשה, ציין באוזני כתב "כיכר השבת" את הסיפוק מכך שבעיר נרשמה שקט יחסי ששרר בעיר במהלך ימי החג.

את מירב השמחה היה ניתן לחוש בתוך הבתים המחוממים פנימה, סעודות הפורים הבקר והבשר ודברי התורה שנשפכו כיין סביבות גבעתיים הותירו את דברי הימים אשר המה נקראים בכל שנה ושנה.

הרב חנוך זייברט, מקבל סקירה בחפ"ק המשטרתי
עם הקצין שחר פז
השוטרים עורכים בדיקות לעוברים ושבים
עם הצמרת
מימין העסקן הרב גלבר

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות