ש"ס עם זוהר

הסולחה הושלמה: ראש עיריית נתיבות התברך מנשיא ה'מועצת'

ראש העיר יחיאל זוהר קיבל את תמיכתו וברכתו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן, לקראת הבחירות הקרבות בעירו נתיבות, ובכך הושלם הפיוס. צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

הסולחה הושלמה: לאחר שבבחירות 2013 תמכה ש"ס במועמד אייל מסיקה, כעת פועלת ש"ס עבור מועמדותו של ראש העיר יחיאל זוהר.

הערב (רביעי) נכנס ראש העיר יחיאל זוהר לקבל את תמיכתו וברכתו של נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס חכם שלום כהן יחד עם סגן ראש העיר אשדוד אבי אמסלם הממונה מטעם ש"ס על ניהול המערכה המוניציפאלית בעיר נתיבות.

יצוין כי ביקורו של זוהר מהווה מכה כואבת למועמד משה פרץ המתמודד לראשות העיר ואף הציג בקמפיין שלו כביכול רשימת שס"ג תומכת בו לראשות העיר.

במהלך הביקור הדגיש חכם שלום כהן כי יש להצביע לרשימת שס"ג המורכבת מש"ס ויהדות התורה. חכם שלום בירך באופן פרטי את ראש העיר יחיאל זוהר ואת סגן ראש העיר אשדוד אבי אמסלם.

בעקבות התמיכה צפוי זוהר לשייט לניצחון קליל ולזכות לתמיכת כל הקולות החרדים זאת לאחר שבשתי מערכות הבחירות שאלת התמיכה בזוהר הביאה לפיצול ופילוג במגזר.

אלא שאם תושבי העיר היו בטוחים שההצהרה המוקדמת תעניק לעיר את השקט הפוליטי שהם כה מייחלים לו, הם הופתעו לגלות במהלך השבוע האחרון את העיר מלאה במודעות תמיכה של רשימת שסג במועמד משה בנימין פרץ, המתמודד היחידי מול זוהר על כס ראש העיר.

משה בנימין פרץ מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "שס"ג זה לא פתק פרטי של אף אחד. לא אמרתי שהמפלגה תומכת בי. יש לי קבוצה גדולה של צעירים שתומכים בשס"ג ורוצים לתמוך בי. אני בודק משפטית אם ניתן להמשיך בפרסומים, בינתיים הקפאתי את הפרסום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר