הגר"מ אליהו: "הגיע זמן ביאת המשיח. למה מחכים?"

"הגיע זמן ביאת המשיח, למה מחכים עכשיו?", שאל הגר"מ אליהו באחרונה - כך מספר בנו הרב שמואל אליהו בראיון מיוחד. ציטוטים (בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
הרב אליהו בראיון (מנדי הכטמן, אתר COL)

"הרב נמצא בטיפול נמרץ כבר מספר חודשים. היו כמה פעמים שהרופאים, מבחינה רפואית, חשבו שזה סוף הדרך, אולם ברוך השם הקב"ה זיכה אותנו והרב חזר להכרה למצב יותר טוב, אבל עדיין בטיפול נמרץ ועדיין במצב קשה" - כך אומר הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת, בראיון שהעניק לאתר COL של חב"ד, במהלכו דיבר על מצבו של אביו.

לדבריו, "לא מדובר כאן בעניין רפואי, אלא הרבה יותר מזה".

הרב אליהו סיפר על 'יחידות' של אביו אצל הרבי מליובאוויטש זצקו"ל בתשנ"ב. "הרבי אמר שיש שאומרים שהמשיח עתיד לבוא, יבוא, אבל צריכים לדעת שזה לא משהו עתידי - אלא המשיח כבר נמצא. אנחנו רק צריכים לפתוח את הדלת שהוא יכנס.

"כשהרבי אמר את הדברים הרגשת שאתה צריך רק לפתוח את הדלת. זה מחסום שלנו. זה מאוד מתחבר למה שבזמנו ששמעתי מאבא על השעון המפורסם של הבבא-סאלי - שזה צריך להגיע כל רגע. לאחרונה אמר אבי: 'הגיע הזמן, הגיע השעה 12, למה מחכים עכשיו?'".

הרב אליהו בוחר לקשר בין הדברים ולבין המצב המדיני הקשה. "העולם כולו נבוך, לא יודע מה נכון ומה לא נכון, אם אנחנו רק נאמר את הדברים הפשוטים, הכי ברורים, בלי לגמגם, בדיוק כמו שהרבי היה אומר אותם: בלי גאווה, בצורה ברורה -כולם יגידו אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר