לא לפילוגים

'אגודת ישראל': רצים באחדות בכל הערים

ועדת השמונה של 'אגודת ישראל' התכנסה הצהריים והחליטה: כלל החסידויות ירוצו במשותף בכל רחבי הארץ, ללא פילוגים פנימיים. המשמעות: 'אגודה' כולה תומכת ביהב (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ועדת השמונה של אגוד"י, היום (צילום: באדיבות המצלם)

בשעות הצהריים (שני) נועדו חברי 'ועדת השמונה' של סיעת 'אגודת ישראל' לדיון ראשון בנושא הבחירות לרשויות המקומיות שייערכו בחורף הקרוב.

בישיבה השתתפו נציגי הסיעה המרכזית (גור), שלומי אמונים, הסיעה המאוחדת (ויז’ניץ) ובעלזא.

על הפרק עמד הרצון של ראשי המפלגה לגרום לכך שילכו כולם באופן משותף בכל הערים כמקשה אחת בכל המובנים וינסו לעשות הכל על מנת לבחור באותו ראש עיר.

אחת הערים שעשויה להימצא במחלוקת הינה העיר חיפה, שם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן וסגן שר החינוך מאחר פרוש תומכים ביונה יהב לקדנציה נוספת, ואילו בחסידות בעלזא מאוכזבים מייחסו אליהם.

בפגישה סוכם כי ליצמן ואייכלר ייפגשו עם יהב וינסו לפתור את המשבר. בנוסף גם בירושלים ינסו כולם לתמוך במועמדותו של יוסי דייטש.

כזכור, רק אתמול איימו גורמים בדגל התורה בעקבות תמיכתו הרשמית של ליצמן בראש עיריית חיפה יונה יהב, כי ירוצו בנפרד מאגודת ישראל, תוך בחינת אופציות ריאליות של חבירה לחסידות בעלזא ולקבוצות חסידיות נוספות ששואפות לדבריהם להחליף את יהב, כמוהם.

"למען הסר כל ספק וטענות, מוטב כי מכלול המשמעויות יינתנו בפומבי כבר בשלב הזה: אנו ערוכים לחלוטין לשיתוף פעולה נרחב עם מכלול קבוצות חרדיות נוספות ומשמעותיות. אין לנו ממה לחשוש בכל קונסטלציה", חרצו ב'דגל' המקומית והארצית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר