תיעוד מניו יורק

השרה איילת שקד התפללה בקבר הרבי מליובאוויטש. צפו

שרת המשפטים איילת שקד ביקרה בקברו של הרבי מליובאוויטש זי"ע בניו יורק, הדליקה נר לזכרו, נשאה פרקי תהילים להצלחת משפחתה ומדינת ישראל והעבירה פתק עם בקשות (חדשות)

(באדיבות המצלם)

שרת המשפטים איילת שקד ביקרה אתמול (ראשון) בקברו של הרבי מליובאוויטש זי"ע בניו יורק, הדליקה נר לזכרו, נשאה פרקי תהילים להצלחת משפחתה ומדינת ישראל והעבירה פתק עם בקשות, כנהוג במקום.

לביקור התלוו ראשי תנועת חב"ד וביניהם הרב משה קוטלרסקי אחראי השלוחים, הרב שלום דוכמן מנהל מפעל החסד "כולל חב"ד", וכן הרב מנחם ברוד, שליח חב"ד ורב הקהילה של השרה בצפון תל אביב.

השרה שקד אמרה כי "תנועת חב"ד עושה עבודת קודש ברחבי העולם ומסייעת ליהודים רבים בכל מקום שהם. היה חי את הכבוד לבקר היום באוהל של הרבי, לשוחח עם ראשי הקהילה ולשמוע על הנהגותיו המיוחדות של הרבי".

שקד, שוחחה עם התובע הכללי של ארצות הברית, ג'ף סשנס, בעקבות הפיגוע בפיטסבורג. התובע הכללי עדכן את השרה על ההתפתחות בחקירה ואמר שהדבר נמצא בראש סדר העדיפויות של המערכת והם יימצו עם הרוצח את מלוא חומרת הדין.

השרה שקד הביעה את צערה, שלחה החלמה מהירה לשוטרים ולבני הקהילה שנפצעו, שלחה תנחומים למשפחות הנרצחים, ואמרה כי היא סומכת באופן מלא על רשויות אכיפת החוק האמריקאיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר