הותר לפרסום

יריב, שושי וששת ילדי משפחת עטר - עלו בלהבות השמימה

האסון שמטלטל את המדינה: משפחה שלמה נמחקה ברגע אחד, כשברכבם פרצה להבה אדירה וכילתה הכל, בתאונה בכביש 90 - משפחת עטר מהישוב פסגות • "האבא ירא שמים" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בני משפחת עטר, זכרם לברכה (צילום משפחתי )

בתאונת הדרכים הקטלנית היום (שלישי) בטיול ליד ים המלח, נהרגו שמונת בני משפחת עטר מהיישוב פסגות שבבנימין - ההורים יריב, שושי וששת ילדיהם בגילאים 3 עד 12.

נהג הג'יפ שהתנגש ברכב המשפחה, שגם כמה מבני משפחתו נפגעו בדרגות פציעה שונות, נעצר. לטענתו, הוא אינו זוכר מה קרה בתאונה.

יוני דישון, חבר של המשפחה שנספתה בתאונה המחרידה, סיפר עליה: "מדובר במשפחה טובה שאנחנו אוהבים. אנשים ישרים שתמיד תרמו. המשפחה מאוד רצתה להישאר בפסגות, היא אפילו קנתה דירה ביישוב".

"אנחנו עדיין מנסים לעכל את הבשורה המרה", תיאר השכן, "חלל גדול נפער בקרבנו. כמעט שאין בית ביישוב שאין בו ילד שלא הכיר את ילדי המשפחה. אבי המשפחה הוא אדם ירא שמיים שעושה חסד ולומד המון תורה".

דובר היישוב דוד צביאל אמר לכלי התקשורת: "מדובר באסון כבד. המשפחה גרה ביישוב כבר 13 שנה, בהתחלה גרו בשכירות והם בדיוק בנו פה בית. האם עוסקת בתחום החינוך המיוחד והאבא עובד בהיי-טק. אב המשפחה הספיק להצביע הבוקר, ואז המשפחה יצאה לטייל".

זירת התאונה הקשה (צילום: דוברות המשטרה / כב"ה נגב)

כזכור, בשעה 12:30 בצהריים התנגש ג'יפ ברכב המסחרי שבו נסעה המשפחה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פגשו בנוסעים כשהם לכודים מחוסרי הכרה ברכב הבוער. שרה ישראלי, חובשת מד"א שהגיעה ראשונה למקום התאונה, סיפרה: "הנהג שהיה בג'יפ בכה ואמר 'הרגתי אותם'".

"בשעה 12:30 קיבלנו את ההזנקה על רכב שעולה באש", מסר נציב הכבאות, רב-טפסר דדי שימחי. "צוות כיבוי שנמצא כאן באזור המלונות הגיע במהירות גדולה מאוד, תוך כ-8 דקות. ראינו תאונה של שני רכבים, ברכב אחד שלושה נפגעים כבר היו מחוץ לרכב, הרכב השני, המסחרי, עלה באש. הכבאים התחילו לכבות את האש על ידי תותח מהכבאית ואחרי זה גם עם זרנוקים. בהתחלה גילינו שתי דמויות בתוך האש. תוך כדי שהרכב בוער פתחנו את הדלת הקדמית והמשכנו לכבות את הרכב. לצערי, בסוף פעולות הכיבוי, התגלה האסון הנורא עם כל הנפגעים שהיו ברכב".

ההורים שנהרג, יריב ושושנה עטר ז"ל (צילום משפחתי)

נהג הג'יפ, כבן 50, אמר לשוטרים אחרי התאונה: "אני יודע שהרגתי אנשים. אני לא אנהג יותר. איך אני יכול להתמודד עם זה? אני רוצה למות, ואמרתי לעצמי 'לא, יש לי ארבעה ילדים, אני אחזיק את עצמי'".

שוטרים ליוו את נהג הג'יפ לבדיקות בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לשם פונה לאחר התאונה כשמצבו מוגדר קל. "אני לא זוכר מה היה שם, אין לי מה להסתיר", אמר עוד לשוטרים. "אתם יודעים בדיוק מה היה שם. זו פעם ראשונה שזה קורה לי".

גם אשתו של הנהג, כבת 52, פונתה במצב קל לבית החולים. שניהם שוחררו הערב לביתם. בתם, בת 12, פונתה במצב בינוני. מסורוקה נמסר כי חל שיפור במצבה והיא מאושפזת להשגחה במחלקה לטיפול נמרץ ילדים.

סנגוריו של הנהג, עורכי הדין ינון היימן ואביעד חיאט, פרסמו הודעה בה נכתב: "הנהג מוסר תנחומיו למשפחה. הוא מבולבל ופצוע, אשתו ובתו מאושפזות בבית החולים. כרגע לא ברור אשמתו של מי מהנהגים רלוונטית לתאונה. אנו סמוכים ובטוחים שהמשטרה תחקור ותעשה מלאכתה נאמנה והוא יוכל לחזור לחיק משפחתו ולפטל באשתו ובתו המאושפזות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר