'מתינו מוטלים לפנינו'

אלפים הפגינו מול מעון ראש הממשלה: "סיימנו לשתוק"

בכיכר פריז שבירושלים, בסמוך למעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מחו אלפי בני אדם בכאב על התנהלות ממשלת ישראל ברקע הפיגועים הקשים שמתרחשים לאחרונה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ההפגנה, הערב (צילום קבוצת 'מדברים תקשורת')

כאלף בני אדם מפגינים בשעה זו אל מול מעון ראש הממשלה, בכיכר פריז שבירושלים, במחאה על המצב הבטחוני המידרדר.

ההתאספות היא במסגרת הפגנת המחאה שתוכננה לערב זה (חמישי) בעקבות גל הטרור.

במודעה שקדמה להפגנה, אותה מארגנות המועצות האזוריות שומרון ובנימין והמועצה המקומית בית אל, פורסם: "מתינו מוטלים לפנינו! סיימנו לשתוק! כי פשוט נמאס לנו למות".

מאות בני נוער ששהו בכיכר פריז זמן רב לפני תחילתה המתוכננת של ההפגנה, נשאו את קולם בשירת "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".

(צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)

ראש מועצת מטה בנימין החדש, ישראל גנץ שהינו ממארגני עצרת המחאה, אמר לקראת האירוע: "הטרור הרצחני מרים ראש, ואנחנו לא נשב יותר בחיבוק ידיים. אני דורש מראש הממשלה לטפל בטרור כמו שצריך לטפל בטרור".

לדבריו של גנץ, "צעד ראשון חייב להיות איסור מוחלט ומיידי על האוכלוסייה הערבית להמשיך לנסוע בציר 60, ובמקביל אני דורש מראש הממשלה להחיל ריבונות ישראלית על בנימין יהודה ושומרון. תושבי בנימין לא יהיו ברווזים במטווח הירי של הטרור הערבי".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, השמיע גם הוא קול מחאה חריף: "סיימנו לשתוק, סיימנו לקבור. יש כאן הפקרות מוחלטת. באנו לומר די. ביום ראשון כולנו משביתים את המועצות, עוצרים את שגרת החיים, את מערכות החינוך, אנחנו נעמוד בחוץ ונאמר די לשפיכות הדמים".

כפי שדווח קודם לכן, הפגנות נערכו גם לאורך ציר 60 בבנימין, שם חסמו מפגינים את הכביש ומנעו מנהגים פלסטינים לנסוע, מה שהביא לעימותים בין המפגינים לנהגים. עשרות מפגינים נעצרו במחאה זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר