לראשונה מול מצלמות

עמיחי ושירה, שאיבדו את ילדם בפיגוע: "מודים על הניסים"

"זה משהו שהתינוק שלנו הצליח לעשות בשלושת הימים שהיה חי. הוא איחד אותנו, כולנו" - כך אמרו הערב שירה ועמיחי איש-רן, פצועי פיגוע הירי בעפרה, ששכלו בו את בנם הפעוט ישראל. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההורים השכולים מדברים (ווידאו: 'סרוגים'. תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בני הזוג עמיחי ושירה איש-רן, דיברו לפני זמן קצר מול מצלמות כלי התקשורת, בפעם הראשונה מאז פיגוע הירי הנורא בו הם איבדו את בנם הראשון, היחיד, עמיעד ישראל בן 3 הימים.

הבעל עמיחי פתח בדברים הבאים, באחד האולמות בבית החולים שערי צדק: "קודם כל תודה לקב"ה שעשה לנו ניסים, שאשתי יכולה לשבת איתנו היום; שפגעו בי שלושה כדורים ברגל ובעזרת השם אוכל ללכת. זה ממש לא פשוט. תודה".

"תודה גם להורים ולמשפחות שלנו, שליוו ומלווים אותנו בנתינה עצומה. לא עוזבים, כל הזמן 'מה עוד אפשר לעשות'. אין עליכם. תודה רבה גם לצוות המקצועי והאנושי של בבית החולים, שאפילו בכה איתנו. זה לא מובן מאליו. לפראמדיקים שהצילו את החיים של שירה, ועבדו ב'ראש גדול' בשניות הקריטיות".

עמיחי המשיך והודה: "תודה לכל עם ישראל, שכל הזמן שולחים הודעות ורוצים לבקר עד כדי שצריך לבקש שיפסיקו. שולחים אוכל לשבת, ממתקים ופרחים".

"זה משהו שהתינוק שלנו הצליח לעשות בשלושת הימים שהיה חי. הוא איחד אותנו, כולנו. מכל הגוונים: חרדים-חילונים, אשכנזים-ספרדים, ליטאים-חסידים. אני גאה בעם הזה", אמר עמיחי כשקולו נשנק, ביחס לתינוקם שיולד בעקבות הפיגוע, ונפטר.

לדבריו, "את זה המחבלים לא יצליחו לקחת מאיתנו. הם יכולים לירות בנו, לדרוס אותנו ולרצוח את הילדים שלנו, אבל הם לא יכולים לשבור אותנו. לא ניתן להם".

אחריו השמיעה אשתו שירה מילים קצרות, ואמרה: "מעבר לכל דבר אחר אני מודה לקב"ה, וגם לכל מי שתרם דם למד"א. הדם שלכם זורם לי עכשיו בעורקים, בזכותכם אני חיה".

במענה לשאלה אם הם זוכרים משהו מרגעי הפיגוע, ענה עמיחי: "אנחנו זוכרים את הכל. שירה היתה בהכרה ממש עד הניתוח, וזוכרת הכל". שירה הוסיפה: "צעקתי שאני מאבדת את ההכרה, והפראמדיק אמר לי: את לא, את לא...".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר