טקס הענקת תארים לבוגרות מדעי המחשב ומנהל עסקים בקמפוס "תבונה"

בקמפוס החרדי "תבונה" בירושלים התקיים טקס הענקת תארים לבוגרות מדעי המחשב ומנהל עסקים. נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' סוקניק: "לצד ארגז הכלים האקדמי והמקצועי, אתן יוצאות מחוזקות גם בתורה וביראת שמיים". סגן נשיא סטארט אפ ניישן: "הבחירה שלכן ללמוד לתואר קשה ומעמיק תחזור אליכן בעשרות מונים"(לימודים, שיווקי)

כיכר בשיתוף תבונה | כיכר השבת |
משמאל - פרופ' חיים סוקניק, אוהד רייפן, ראש קמפוס טל אתי שטרן (צילום: יח"צ)

השבוע נערך בקמפוס "תבונה" של המרכז האקדמי לב בירושלים, טקס הענקת תארים ל-38 בוגרות החוגים למדעי המחשב ולמנהל עסקים. האירוע התקיים במעמד נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק, איאן גיינספורד מקרן וואהל, סגן נשיא "סטארטאפ ניישן סנטר" אוהד רייפן, ראש קמפוס טל אתי שטרן, הסגל האקדמי, ראשי המחלקות, המרצים ומשפחות הבוגרות.

סגן נשיא חברת התוכנה "סטרטאפ ניישן סנטר" אוהד רייפן אמר לבוגרות התואר האקדמי: "אני מגיע מעולם ההיי-טק שמשווע לעובדות ועובדים ברמה גבוהה. סקר שבוצע ביוני 2018 מצא שיש 15 אלף משרות פתוחות רק בעולם הפיתוח בישראל, אך מצד שני אנחנו רואים בוגרים של מוסדות מקצועיים, שאינם אקדמיים, שמכשירים עובדים לפיתוח, אך בוגרי המוסדות הללו אינם מצליחים למצוא עבודה בשוק העבודה. הפער בין אלפי המשרות המוצעות לבין האנשים שסיימו הכשרה איך אינם מוצאים עבודה נעוצה בכך שעולם העבודה המודרני מצריך ללמוד ולהתפתח ועובדים מקצועיים שלא רכשו תואר פשוט לא הוכשרו לכך. ככל הנראה, אף אחת משפות התכנות הקיימות כיום לא תהיה רלוונטית בעוד 15 שנה, ומי שלומד רק את שפת התכנות לא יידע ללמוד בצורה טובה את השפה הבאה. אבל מי שלומד תואר אקדמי מעמיק שמתבסס על תיאוריות חזקות ורק אז נכנס לפרקטיקה, יוכל להתנהל בדינמיות מחשבתית הנדרשת ויתקדם מקצועית ביחד עם התמורות בשפת התכנות".

לדברי רייפן: "בכל העולם המערבי ישנם מתכנתים עם הכשרה לא מספקת שלא מוצאים עבודה, ומצד שני אנו רואים כי עיקר העובדים המתקבלים ומתקדמים בשוק הם אלו שקיבלו את ההכשרה המעמיקה שקיבלתן. הבחירה שלכן ללמוד תואר קשה ומעמיק תשתלם עבורכן עשרות מונים ותסייע לכן להתפרנס בכבוד. אתן השגרירות הטובות ביותר של המגזר החרדי בעולם העבודה. ברגע שאתן משתלבות בחברות השונות, אותן חברות כבר יידעו לעשות את ההתאמות לצרכיכן החברתיים והדתיים, שכן הדרישות שלכן פשוטות ליישום הרבה יותר מאשר הבקשות של המתכנת הממוצע או של העובד התל אביבי הממוצע".

נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק ציין בדבריו כי "סיום הלימודים מהווה אבן דרך חשובה וכולנו גאים בכן ובהישגים שלכן. בתחילת דרככן אולי הסתכלתן על עולם ההשכלה הגבוהה בחשדנות מסוימת, ולא ידעתן בדיוק מה מחכה לכן, אך כולי תקווה שהיום אתן מסתכלות על השנים בהן למדתן כתקופה חשובה ובונה. החוויה הלימודית והחברתית הקנתה לכן מיומנויות חשובות שמאפשרות לכן לפרנס בית של תורה בכבוד וזה לא דבר של מה בכך. מאידך גיסא, אתן בוודאי גם מבחינות בדברים שלא השתנו, שכן לצד ההכשרה האקדמית חשוב לנו ביותר לשמור על הצד הרוחני. מהיכרותי עם ההנהלה שלכם ורבני תבונה השונים, אני יודע שלצד ארגז הכלים האקדמי והמקצועי שרכשתן, יצאתן גם מחוזקות בתורה וביראת שמיים".

בוגרות "תבונה" של המרכז האקדמי לב הן נשים מהמגזר החרדי ש"תבונה" פתחה בפניהן את ההזדמנות ללמוד לתואר אקדמי נחשב של המרכז האקדמי לב תוך שמירה על האווירה החרדית הייחודית המותאמת לאורח חייהן. במהלך הטקס הודו הבוגרות לאתי שטרן ולראשי המרכז האקדמי לב על ההזדמנות שניתנה להן ללמוד לתואר נחשב שבזכותו הן עובדות כיום בחברות מובילות ומתפרנסות בכבוד.

סגן נשיא סטארטאפ ניישן סנטר אוהד רייפן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר