השמועות השתוללו

בכיר ב'ספרא' נחקר; קיבל צו הרחקה מהעירייה

האם כוחות משטרה ביצעו היום פשיטה משמעותית ב'ספרא' בשל חקירה חדשה הכוללת חשדות כלפי כמה דמויות מוכרות בעירייה? המידע העדכני בפרשה, כפי שנודע ל'כיכר השבת' (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

שעות של תעלומה היום (ראשון) ב'כיכר ספרא', מקום מושבה של עיריית ירושלים, בעקבות שמועות עקשניות על פרשה הקשורה לחשדות לשחיתות בעירייה.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה, כי נכון לעכשיו מדובר בחקירה של אדם אחד, בכיר באגף הפיקוח על הבניה בעיריית ירושלים, ששמו לא ניתן עדיין לפרסום.

אנשי תקשורת וצלמים המסקרים את העיר או את התחום המוניציפלי הגיעו היום ל'ספרא' בניסיון לרחרח מקרוב ולדלות מידע אודות השמועות שהופצו על פשיטה משמעותית וחשדות כלפי כמה דמויות מוכרות.

על פי המידע שכאמור הגיע ל'כיכר השבת', מדובר בחקירה סמויה ורגישה שמתנהלת לאחרונה במשטרת ירושלים, אך אינה קשורה למעשים שכביכול התרחשו בקדנציה הנוכחית.

הבכיר שכן נחקר, עוכב הבוקר לחקירה משטרתית, ושוחרר בינתיים לביתו תוך שהוא מקבל צו הרחקה למספר ימים ממשרדי העירייה.

'כיכר ספרא' (צילום: אביר סולטן, פלאש 90)

כזכור, לפני פחות משנה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 עצרה לחקירה את סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר מאיר תורג'מן, יו"ר ועדת תכנון ובניה, בחשד שלקח שוחד בתמורה לקידום אינטרסים של יזמי נדל"ן בבירה. על-פי החשד, תורג'מן קיבל לכאורה טובות הנאה שוות כסף, בתמורה לקידום תועלתם של היזמים.

לאחר חקירתו הודיע המשטרה כי התגבשה נגדו תשתית ראייתית, בחשד למעורבות בעבירות מתן וקבלת שוחד, מרמה, הפרת אמונים וגניבה בידי מורשה. תיק החקירה בעניינו הועבר לפרקליטות לצורך החלטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר