אחרי היירוט: מאות ישראלים נוהרים לחרמון

לאחר שהגולשים בחרמון צפו השבוע ביירוט טיל הקרקע-קרקע האיראני מעל לראשם, הבוקר משתרך תור ארוך של ישראלים נוספים שלא חוששים, ואולי אף מקווים למחזה דומה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אתר החרמון)

הטיל האיראני ששוגר שלשום (ראשון) לישראל ויורט מעל החרמון, וגרר תקיפה צה"לית נרחבת בסוריה, לא מרתיע את המוני הישראלים לחזור לאתר העמוס בשלג.

כזכור, ביממה שאחרי היירוט מעל לראשם של גולשים, הורה צה"ל על סגירת אתר התיירות הפופולרי, אך עם פתיחתו הבוקר מתברר כי הישראלים לא נרתעים - והחליטו להגיע למקום בהמוניהם; תור ארוך של רכבים משתרך בכביש העולה למקום.

אתמול, כשהאתר היה סגור, היו מטיילים שלא עודכנו ולכן בכל זאת הגיעו - והתאכזבו. הילדות עומר וליאת תיארו ל'החדשות': "הגענו לפה אתמול וישנו פה במלון קרוב, תכננו לנסוע לחרמון הבוקר, אבל היום גילינו שהוא נסגר בגלל הטיל שנורה אתמול על האתר. במזל אף אחד לא נפגע, אבל נורא התאכזבנו".

מטייל אחר, בשם יעקב, שהגיע לראות את השלג יחד עם משפחתו, אמר שהמטרה שלהם הושגה בהצלחה, למרות סגירת האתר: "באנו לראות קצת שלג, וזה מה שקיבלנו אפילו שלא עלינו לחרמון עד למעלה. עדיין אנחנו פה נהנים עם הילדים. הבנו שסגור בבוקר מהחדשות, כרגיל. אבל ישנו פה קרוב וידענו שגם ככה לא נגיע עד ללמעלה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר