יצאה ממטה 'כולנו'

טרגדיה: אמו של ח"כ רועי פולקמן נדרסה למוות

נעמי (ליב) פולקמן, בת ה-78, אמו של ח"כ רועי פולקמן, נדרסה הערב (שלישי) למוות, בידי נהג משאית מערבל בטון, בעת שיצאה ממטה מפלגת 'כולנו' בתל אביב (חדשות, בארץ)

ח"כ רועי פולקמן (צילום: פלאש 90)

נעמי (ליב) פולקמן, בת ה-78, אמו של ח"כ רועי פולקמן, נדרסה הערב (שלישי) למוות, בעת שיצאה ממטה מפלגת 'כולנו' בתל אביב.

ממפלגת 'כולנו' נמסר כי "מפלגת כולנו מודיעה בצער רב על מותה של תושבת העיר תל אביב, נעמי (ליב) פולקמן, בת ה-78, אמו של ח"כ רועי פולקמן. נעמי ז"ל, נדרסה למוות בידי רכב פוגע בעת שיצאה ממטה המפלגה שבתל אביב".

עוד נמסר כי "חברי מפלגת כולנו מביעים את תנחומם הכנים והעמוקים לרועי, בנה היחיד ולכל משפחתו".

ח"כ רועי פולקמן, ספד הערב לאמו נעמי ע"ה ואמר: "אמא העניקה לי בילדותי את הזכות להכיר את ארץ ישראל בזכות עבודתה. היא הייתה סבתא נפלאה לשלושת ילדיי, ואמא למופת. הייתי ילד לא קל והיא השקיעה את כל מה שיכולה הייתה לתת לי כדי שאהיה הבנאדם שאני היום, ועל זה אני חייב לה לנצח.

נעמי פולקמן ע"ה עם שר האוצר משה כחלון, הערב - דקות לפני התאונה

"אמא צלצלה אליי בשעה 16:14 דקות, רגע לפני שעזבה את מטה המפלגה, ואמרתי לה שלא תחכה לי כי אני מגיע באיחור לפגישה שהייתה לי- כואב לי שלא הספקתי להיפרד מאמא היום בפעם האחרונה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד ואמר: "בשמי ובשם רעייתי אנו שולחים תנחומים מעומק הלב לח"כ רועי פולקמן ולמשפחתו, על מותה הטראגי של אמו נעמי ז"ל. יחד עם רבים בעם אנו מבקשים לחזק אותם ביגונם ובשעתם הקשה".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר: "סיעת ש"ס משתתפת באבלו הכבד של ח״כ רועי פולקמן על פטירת אמו, נעמי פולקמן ז"ל, שנהרגה הערב בתאונת דרכים בת"א. כאב קשה מנשוא לאבד אמא. יהי זכרה ברוך".

השר נפתלי בנט אמר: "משתתף בצערו של ידידי, ח״כ רועי פולקמן, בערב קשה זה. ‏הלב נקרע ואין מילות נחמה מספקות. כנסת ישראל ועם ישראל כולו כואבים את כאבך, כאב המשפחה כולה, ושולחים חיבוק חם. ‏יהי זכר אמך ברוך".

יו"ר התנועה ציפי לבני: "מזועזעים מהאירוע הטרגי ומהאובדן הנורא של נעמי (ליב) פולקמן ז"ל, אמו של ח"כ רועי פולקמן. רועי, הלב אתך הערב".

כפי שדווח מוקדם יותר, התאונה התרחשה בצומת הרחובות נחלת יצחק ויגאל אלון בתל אביב, שעה שנעמי פולקמן ע"ה, חצתה את הכביש ונדרסה למוות על ידי נהג משאית מערבל בטון.

מפרטים ראשונים עולה כי התאונה התרחשה במעבר חציה ובצומת מרומזר, והמשטרה חוקרת את נסיבות התאונה הקשה.

בצלאל סבג חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, נתקלנו בהולכת הרגל שסבלה מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת משאית. התחלנו בפעולות החייאה עד להגעת רופאה שהזדמנה למקום ולמרבה הצער היא נאלצה לקבוע את מותה בזירת התאונה".

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח אודות תאונת דרכים קטלנית ברחוב יגאל אלון בתל אביב בין משאית מערבל בטון להולכת רגל כבת 80, לצערנו גורמי רפואה קבעו את מותה במקום של הולכת הרגל. בוחני תאונות הדרכים של מחוז ת"א הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר