לאחר ההתרסקות

המיליארדר מוריס קאהן הכריז: פרויקט "בראשית 2"

המיליארדר מוריס קאהן, נשיא עמותת SpaceIL, הודיע אמש (מוצאי שבת) כי יעשה ניסיון נוסף להנחית חללית ישראלית על הירח: "אנחנו התחלנו ואנחנו צריכים להשלים" (אקטואליה)

מוריס קאהן (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

המיליארדר מוריס קאהן, נשיא עמותת SpaceIL, הודיע אמש (מוצאי שבת) כי יעשה ניסיון נוסף להנחית חללית ישראלית על הירח וזאת ימים ספורים לאחר התרסקות החללית הישראלית "בראשית" בזמן הנחיתה על הירח.

קאהן, שתרם כ-40 מיליון דולר לפרויקט, אמר אמש בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12: "אני מכריז על פרויקט חדש, בראשית 2. אני החלטתי בעצמם שאנחנו צריכים לעשות משהו, אנחנו התחלנו ואנחנו צריכים להשלים. אנחנו נגיע לירח ונשים את הדגל שלנו על הירח".

כזכור, במסיבת העיתונאים שנערכה לאחר האכזבה מהתרסקות החללית, אמר קאהן כי "לא הצלחנו עד הסוף, אבל ההישג שלנו הוא אדיר. זה היה פרויקט נהדר ואני לא מצטער לרגע שניסינו ועשינו. ישראל הגיעה לירח ודגל ישראל על הירח. המסע של בראשית לא הסתיים. אני מצפה מהדור הבא של ישראל שישלים את המשימה עבורנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר ההתרסקות: "הגענו לירח, אבל ננסה שוב. אנחנו נרצה בפעם הבאה לנחות בנחת. עצם הניסיון הוא הישג כביר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר