בתוך הנגמ"ש

הימין יתאחד? הצעה מפתיעה ברשימות הימין

ההצעה המונחת על השולחן מדברת על חלוקה של שליש בעשיריה הראשונה, פלוס שריון במקום ה-8 לבן גביר. ב'עוצמה' מגיבים: "הם מנהלים משא ומתן עם עצמם" (חבארץ

שקד וסמוטריץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ההרס העצמי בימין ייפסק?: לפי הדיווחים, בימים האחרונים מתקיימים מגעים רציניים בין מפלגות הימין כאשר הההסכם מדבר על חלוקה הוגנת של שליש לכל מפלגה בעשיריה הראשונה, ומקום אחד ל'עוצמה יהודית' בראשות עו"ד איתמר בן גביר.

על פי המתווה המדובר, האיחוד הלאומי, הבית היהודי והימין החדש יקבלו כל אחת שלוש מקומות בעשיריה הראשונה, ובן גביר השייך ל'עוצמה יהודית' יקבל את המקום השמיני או אפילו התשיעי.

יצוין, כי לעת עתה מדובר רק על גישושים ראשונים ואף לא סוכם בין המפלגות לפי איזה סדר יחולקו המקומות, אך ככל הנראה זה יעשה על פי תוצאות הבחירות האחרונות ולפי השיקול ההגיוני והבריא.

בנוסף, יש כעס גדול מצידם של אנשי 'עוצמה יהודית', שעל פי טענתם הם שווים לפחות כ-80 אלף קולות אך דבר זה לא מתבטא בחלוקה ההוגנת. מה גם שיש כעס בקרב אנשי המפלגה על אי כיבוד 'הסכם החוק הנורווגי', לפיו רפי פרץ היה אמור להתפטר לטובתו של עו"ד בן גביר.

עוד קושי במתווה הנוכחי הוא הדיווח הבוקר ב'כאן' לפיו שרת המשפטים לשעבר איילת שקד דורשת הסכם ריץ' רץ' בינם לבין הבית היהודי + המקום הראשון בשבילה, מה שיקשה כמובן על משרטטי ההסכם הנוכחי.

ב'עוצמה יהודית' מגיבים על הדברים ואומרים: "לצערנו אותו גורם מנהל משא ומתן עם עצמו, מי שרוצה לנהל משא ומתן רציני לא עושה זאת בתקשורת ולא מציע מקום 7 ונציג אחד למי שהביא שבעים אלף קולות. מעבר לכפיות הטובה של אותו גורם הרי שהמסקנה היא שיש גורמים שלא רוצים חיבור בימין ורוצים לרוץ במספר ראשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר